Primjena optičkih iluzija u marketingu (CROSBI ID 659973)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krog, Brigita ; Hajdek, Krunoslav ; Geček, Robert
hrvatski
Primjena optičkih iluzija u marketingu
U doba sve veće konkurentnosti na tržištu oglašavanja i sve zahtjevnijih naručitelja kojima je cilj imati proizvod koji će moći što brže i uspješnije prodati, pred dizajnere se stavljaju zahtjevi za osmišljavanjem inovativnih grafičkih rješenja. U današnje vrijeme posao dizajnera nije samo umjetnički pristup prema klijentu i željenoj publici nego je i više od toga, dizajner mora razumjeti tržište i ciljanu publiku kojoj se obraća, samim time potrebno je da ima određene marketinške sposobnosti. Dizajner bi trebao znati kako prodati određeni dizajn te koji su trikovi za uspješno vođenje kampanje. S ciljem izrade proizvoda koji će zaokupiti pažnju promatrača, dizajneri u sve većem broju pribjegavaju korištenju optičkih iluzija koje karakteriziraju vizualno percipirani objekti ili slike koji se razlikuju od realnosti i stvarnog stanja, a najčešće pospješuju zanimanje kupca za proizvod. Informaciju koju oko zabilježi mozak obrađuje, ali konačna slika ne odgovara realnom stanju, drugim riječima optičke iluzije nam daju do znanja koliko su ljudska osjetila nesavršena. Osnovna svrha ovoga rada je približavanje marketinga dizajnu, ali i samim dizajnerima , a kao krajnji rezultat toga je shvaćanje optičkih iluzija i njihova namjena. Kako bi se objasnila povezanost dizajna i marketinga kroz optičke iluzije, prikazati će se svi elementi usko povezani s optičkim iluzijama te njihova primjena u marketingu.
Dizajn ; marketing ; optičke iluzije ; percepcija
nije evidentirano
engleski
Application of optical illusions in marketing
nije evidentirano
Design ; marketing ; optical illusions ; perception
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Printing & Design 2017
Vujić Žiljak, Jana
Zagreb: FotoSoft (FS)
2459-8836
Podaci o skupu
Printing&Design 2017
predavanje
09.03.2017-10.03.2017
Zagreb, Hrvatska
Povezanost rada
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti