Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena optičkih iluzija u marketingu (CROSBI ID 659973)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krog, Brigita ; Hajdek, Krunoslav ; Geček, Robert Primjena optičkih iluzija u marketingu // Printing & Design 2017 / Vujić Žiljak, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2017

Podaci o odgovornosti

Krog, Brigita ; Hajdek, Krunoslav ; Geček, Robert

hrvatski

Primjena optičkih iluzija u marketingu

U doba sve veće konkurentnosti na tržištu oglašavanja i sve zahtjevnijih naručitelja kojima je cilj imati proizvod koji će moći što brže i uspješnije prodati, pred dizajnere se stavljaju zahtjevi za osmišljavanjem inovativnih grafičkih rješenja. U današnje vrijeme posao dizajnera nije samo umjetnički pristup prema klijentu i željenoj publici nego je i više od toga, dizajner mora razumjeti tržište i ciljanu publiku kojoj se obraća, samim time potrebno je da ima određene marketinške sposobnosti. Dizajner bi trebao znati kako prodati određeni dizajn te koji su trikovi za uspješno vođenje kampanje. S ciljem izrade proizvoda koji će zaokupiti pažnju promatrača, dizajneri u sve većem broju pribjegavaju korištenju optičkih iluzija koje karakteriziraju vizualno percipirani objekti ili slike koji se razlikuju od realnosti i stvarnog stanja, a najčešće pospješuju zanimanje kupca za proizvod. Informaciju koju oko zabilježi mozak obrađuje, ali konačna slika ne odgovara realnom stanju, drugim riječima optičke iluzije nam daju do znanja koliko su ljudska osjetila nesavršena. Osnovna svrha ovoga rada je približavanje marketinga dizajnu, ali i samim dizajnerima , a kao krajnji rezultat toga je shvaćanje optičkih iluzija i njihova namjena. Kako bi se objasnila povezanost dizajna i marketinga kroz optičke iluzije, prikazati će se svi elementi usko povezani s optičkim iluzijama te njihova primjena u marketingu.

Dizajn ; marketing ; optičke iluzije ; percepcija

nije evidentirano

engleski

Application of optical illusions in marketing

nije evidentirano

Design ; marketing ; optical illusions ; perception

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Printing & Design 2017

Vujić Žiljak, Jana

Zagreb: FotoSoft (FS)

2459-8836

Podaci o skupu

Printing&Design 2017

predavanje

09.03.2017-10.03.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti