Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komuniciranje strategije zdravstvene ustanove (CROSBI ID 659954)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brumnić, Vesna ; Šklempe Kokić, Iva ; Jelica, Stjepan ; Znika, Mateja ; Matković, Vanja ; Čajkovac, Nada Komuniciranje strategije zdravstvene ustanove // Zbornik sažetaka 3. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa “Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu” / Smoljić, Mirko ; Janković, Slavica (ur.). Vukovar, 2017. str. 174-183

Podaci o odgovornosti

Brumnić, Vesna ; Šklempe Kokić, Iva ; Jelica, Stjepan ; Znika, Mateja ; Matković, Vanja ; Čajkovac, Nada

hrvatski

Komuniciranje strategije zdravstvene ustanove

Uvod: Sve organizacije, uključujući i neprofitne, trebaju kontinuirano razvijati nove strategije i učinkovito ih provoditi. Strategije je potrebno komunicirati unutar, kao i izvan organizacije. Metode: Istraživanje je provedeno na uzorku od 185 ispitanika (zdravstvenih djelatnika odnosno korisnika zdravstvenog sustava), pri čemu je korišten strukturirani upitnik. Ispitivanje je provedeno online u svibnju 2017. godine. Rezultati: Postoji statistički značajna razlika između stavova zdravstvenih djelatnika i korisnika zdravstvenog sustava, odnosno između visoko educiranih zdravstvenih djelatnika i ostalih zdravstvenih djelatnika o važnosti komuniciranja zdravstvene ustanove s javnošću radi osmišljavanja uspješnog plana i razvoja iste. Također, postoji statistički značajna razlika između stavova visoko educiranih zdravstvenih djelatnika i ostalih zdravstvenih djelatnika glede informiranosti o strategiji, planu razvoja, misiji i viziji zdravstvene ustanove u kojoj rade. Ne postoji statistički značajna razlika između stavova zdravstvenih djelatnika i korisnika zdravstvenog osiguranja vezano za prepoznavanje zdravstvenih djelatnika kao strateške snage za održavanje visoke razine pruženih javnih usluga, te snažnog potencijala za gospodarski razvoj na nivou države. Rasprava: Komuniciranje strategije unutar organizacije povećava motiviranost i učinkovitost te pomaže da svi djelatnici zajedničkim naporima teže istom cilju. Uloga komuniciranja strategije izvan organizacije je usmjeravanje posla kojim se ustanova bavi u svijest javnosti. Zaključak: Komuniciranjem strategije zdravstvene ustanove povećava se doprinos u poboljšanju zdravlja stanovništva.

komuniciranje strategije, korisnici zdravstvenog sustava, zdravstveni djelatnici, zdravstvene ustanove

nije evidentirano

engleski

Communications strategy of healthcare institutions

nije evidentirano

communication strategy, healthcare system users, healthcare workers, healthcare institutions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

174-183.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 3. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa “Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu”

Smoljić, Mirko ; Janković, Slavica

Vukovar:

Podaci o skupu

3. međunarodni znanstveno-stručni skup "Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu"

predavanje

09.11.2017-10.11.2017

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Kliničke medicinske znanosti