Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika (CROSBI ID 659950)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Arbutina, Ankica ; Gardijan, Petar ; Kardum Goleš, Ivana Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395 / Breslauer, Nevenka (ur.). Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 25-32

Podaci o odgovornosti

Arbutina, Ankica ; Gardijan, Petar ; Kardum Goleš, Ivana

hrvatski

Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika

Zadovoljstvo, bolje oduševljenje korisnika – potrošača, u turizmu gostiju i građana predstavlja marketinški „kamen temeljac“ kvalitete miksa ponude proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa. Osiguranje ugodnih, sjajnih doživljaja gostiju i građana bit je misije turizma i najznačajniji aspekt kvalitete i vrijednosti turističkih brendova. Inoviranje tvrđava (sv. Mihovila, sv. Ivana - Tanaja, sv. Nikole i Šubićevac – Barone), kao dijelova materijalne kulture Šibenika, u vremenu brzih promjena 21. stoljeća, nužnim se nameće zadovoljavanje potreba, želja i očekivanja suvremenih gostiju i građana preko svih osjetila (vida, sluha, mirisa, okusa i opipa) i emocija, i to „lancima“ darova: prirode, materijalne i duhovne kulture, ugostiteljstva i trgovine te gostinskom kulturom - gostoprimstvom i gostoljubljem. Svrha inovacija su sretni gosti i domaćini, da se na njihova lica donese osmijeh. I nema veće radosti od one koju donosi inovativnost - obogaćivanje života. Pred izazovom su svi. I šibenski poduzetnici u turizmu, kao ljudi od ideja, akcija i preuzimanja rizika, da svoje poslovne ideje „prevedu“ u privlačne, sjajne turističke „priče“, emotivne brendove, u praksu sjajnih doživljaja – doživljaja oduševljenja tvrđavama kao turističkim brendovima Šibenika.

inoviranje, sjajni doživljaji, brendovi, lanci darova, priče

nije evidentirano

engleski

Innovation of fortresses as Šibenik`s tourist brands

nije evidentirano

innovation, excellent experiences, brands, chain of gifts, stories

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-32.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395

Breslauer, Nevenka

Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu

Podaci o skupu

4th International International Conference „Innovation – Technology – Education – Management

predavanje

14.04.2016-15.04.2016

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest umjetnosti