Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu (CROSBI ID 418674)

Ocjenski rad | diplomski rad

Martinez, Jelena Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu / Hunjet, Anica (mentor); Vuković, Dijana (neposredni voditelj). Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Martinez, Jelena

Hunjet, Anica

Vuković, Dijana

hrvatski

Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu

Na globalnom turističkom tržištu na kojem dominiraju zahtjevi turista, a konkurencija među hotelskim poduzećima je sve jača, nužnim postaje kreiranje strategije hotelskog poduzeća temeljene na koncepciji izgradnje marke. Uloga marke postaje sve značajnija pri donošenju odluke potencijalnog turiste o izboru hotela u kojem će boraviti na svom turističkom itinereru. S druge strane, marka stvara vrijednost koja pouzdano omogućuje financijsku dobit hotelskom poduzeću i predstavlja moćni alat za stvaranje konkurentskih prednosti odnosno stvara strateško oružje za siguran poslovni razvoj. Marka, dakle, ima višestruku korist potencijalnom turistu i za hotelsko poduzeće. U radu se istražuje brendiranje u hotelijerstvu te njegova primjena na konkretnom hotelu. Marka hotela u svijesti potencijalnog turiste treba kreirati sliku o hotelu koji će ispuniti njihova očekivanja i pružiti im obećano. Izgradnjom identiteta marke hotelska poduzeća stvaraju imidž kojim utječu na percepciju potencijalnog turiste o hotelskom objektu. Marka poseban značaj ima u uslužnom sektoru, poput hotelijerstva, zbog specifičnosti same usluge, koja se kupuje na jednom mjestu a realizira na sasvim drugom mjestu. Marka u svijesti potencijalnog turiste treba stvoriti sliku o hotelu koji pruža kvalitetnu uslugu i svojim gostima pruža doživljaj na turističkom putovanju. Svrha i cilj istraživanja je, dakle, istaknuti važnost izgradnje marke u hotelijerstvu za poslovnu uspješnost hotelskog objekta, ali i hotelijerstva u cjelini, što omogućava turističkim destinacijama bolju pozicioniranost na turističkom tržištu. Uz teorijski aspekt analiziranja marke, u radu se daje konkretan primjer primjene brendiranja hotela. Također su dani rezultati provedene ankete koja je omogućila dolaženje do saznanja o ponašanju turista prilikom odabira smještajnih kapaciteta. Cilj istraživanja bio je utvrditi motive i stavove turista o brendiranju, kao i utjecaj hotelskih lanaca na stavove turista o odabiru hotela i važnost standardizacije.

brendiranje ; identitet marke hotela ; imidž marke ; hotelijerstvo

nije evidentirano

engleski

Branding in the hotel industry and it's implementation in a selected hotel

nije evidentirano

branding ; identity of hotel logo ; brand image ; hotel industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

09.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija