Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (CROSBI ID 418673)

Ocjenski rad | diplomski rad

Topolnjak, Ivana Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije / Hunjet, Anica (mentor); Vuković, Dijana (neposredni voditelj). Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Topolnjak, Ivana

Hunjet, Anica

Vuković, Dijana

hrvatski

Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije

Tema ovog rada je društveno odgovorno poslovanje na razini turističke destinacije. Kroz rad objasniti će se društveno odgovorno poslovanje, na koje sve načine turistička destinacija može promicati društveno odgovorno ponašanje te će se prikazati kako društveno odgovoran turizam funkcionira kroz odabrane primjere dobre prakse. Društveno odgovorno poslovanje (eng. Social Responsible Marketing) je suvremena poslovna praksa koju primjenjuje sve veći broj poduzeća odnosno turističkih destinacija kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Učinkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i etički prihvatljiva komunikacija sa svim interesno- utjecajnim skupinama pri čemu je značajna uloga marketinga kao komunikacijskog kanala. Postoji širok izbor između alternativa prema kojima turističke destinacije mogu poslovati društveno odgovorno, a svaka od tih alternativa nudi brojne koristi za sve uključene strane. Društvena odgovornost podrazumijeva obvezu upravljačkih struktura na praćenje izazova i poduzimanje akcija koje će istodobno pridonijeti dobrobiti turističke destinacije i interesima društva. Cilj rada je istražiti društveno odgovorno poslovanje na razini turističke destinacije i to prikazati kroz odabrane primjere, te dokazati da je takvo poslovanje moguće postići bez obzira na prepreke u okruženju u kojem živimo te još više osvjestiti okolinu o takvom načinu djelovanja.

društveno odgovorno poslovanje ; održivi razvoj u turizmu ; turistička destinacija ; interesno utjecajni sudionik

nije evidentirano

engleski

Social responsible Marketing strategies with respect to tourist destinations

nije evidentirano

socially responsible business ; sustainable development in tourism ; tourist destination ; stakeholder

nije evidentirano

Podaci o izdanju

101

09.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija