Grafički roman kao poticaj čitanju u vremenu odrastanja u medijskom okruženju - Gregov dnevnik Jeffa Kinneyja (CROSBI ID 659922)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mayer, Lana ; Živković Zebec, Vedrana
hrvatski
Grafički roman kao poticaj čitanju u vremenu odrastanja u medijskom okruženju - Gregov dnevnik Jeffa Kinneyja
U današnjem svijetu okruženosti suvremenim medijima, brzog interneta i brze razmjene informacija može se postaviti pitanje koje je mjesto knjizi i čitanju i postoje li načini da se pridobije vrijeme mladih čitatelja. U radu će se istražiti mogućnosti koje književnost iznalazi i kojima pokušava doskočiti izazovima suvremenog "tehnologiziranog" svijeta u privlačenju mladih čitatelja. U tom kontekstu analizirat će se grafički roman autora iz serijala Jeffa Kinneya koji započinje Gregovim dnevnikom. Promatrat ćemo žanr grafičkog romana, njegove pedagoško-didaktičke mogućnosti, a na odabranom primjeru će se objasniti koji su to čimbenici koji privlače djecu kao implicitne čitatelje.
grafički roman, poticanje čitanja, Gregov dnevnik, Jeff Kinney, konkurentnost knjige
nije evidentirano
engleski
Graphic Novel as an Incentive to Reading in a Time of Growing up in a Multimedial Surrounding - Diary of a Wimpy Kid by Jeff Kinney
nije evidentirano
graphic novel, encouraging reading, Diary of a Wimpy Kid, Jeff Kinney, competitiveness of books
nije evidentirano
Podaci o prilogu
302-321.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ivanović, Josip ; Borsos, Éva ; Námesztovszki, Zsolt ; Németh, Ferenc
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
978-86-87095-76-2
Podaci o skupu
11. međunarodna znanstvena konferencija Izazovi suvremene nastave
predavanje
19.10.2017-21.10.2017
Subotica, Srbija