Motivacija budućih nastavnika (CROSBI ID 659838)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ninčević, Marjan ; Jurić Vukelić, Dunja
hrvatski
Motivacija budućih nastavnika
Obrazovne ishode u značajnoj mjeri određuju kompetencije nastavnika, stečene ne samo formalnim obrazovanjem, već i visokim stupnjem motivacije, predanosti i savjesnog pristupa poslu. Istraživanje je za cilj imalo ispitati motive upisa nastavničkog smjera studija kod studenata Sveučilišta u Zagrebu, njihov plan profesionalnog razvoja i odnos između ovih dviju varijabla. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik namijenjen ispitivanju motivacije za upis studija te predviđanja smjera stručnog usavršavanja nakon diplome. Među sudionicima prevladava intrinzična motivacija, ali i visok stupanj ekstrinzičnih motiva u smislu sekundarnih pogodnosti koje zanimanje nastavnika omogućuje. Sudionici su također izrazili visok stupanj proaktivnosti u području plana budućeg profesionalnog usavršavanja. Očekivane razlike u planu profesionalnog usavršavanja s obzirom na motivaciju za nastavničko zanimanje nisu potvrđene, vjerojatno kao posljedica heterogene motivacije na individualnoj razini.
motivacija ; nastavničke kompetencije ; obrazovanje nastavnika
nije evidentirano
engleski
Motivation of Future Teachers
nije evidentirano
motivation ; teaching competences ; teacher education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
494-500.
2018.
nije evidentirano
objavljeno
978-961-94307-2-9
Podaci o matičnoj publikaciji
Modern Approaches to Teaching the Coming Generations
Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav
Ljubljana: EDUvision
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096