Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tehnička pripremljenost i motiviranost studenata hrvatskih sveučilišta za online oblik nastave (CROSBI ID 249248)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Jukić, Dina Tehnička pripremljenost i motiviranost studenata hrvatskih sveučilišta za online oblik nastave // Život i škola = Life and school, LXIII (2017), 1; 93-102

Podaci o odgovornosti

Jukić, Dina

hrvatski

Tehnička pripremljenost i motiviranost studenata hrvatskih sveučilišta za online oblik nastave

Mrežno (online) učenje oblik je nastave u kojemu se većina nastavnog sadržaja isporuča putem mreže. Ovakav oblik nastave koja se oslanja na modernu tehnologiju ima nekoliko prednosti nad tradicionalnom nastavom, poput pristupačnosti, individualizacije vremena i prostora učenja i alternativnog dizajna nastave. Budući da je učenje u mrežnom (online) okruženju samoregulirano, ono zahtijeva tehničku spremnost sudionika i motiviranost koja će se održati tijekom cijelog procesa učenja. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi tehničku pripremljenost i motiviranost hrvatskih studenata za mrežni (online) oblik nastave te utvrditi postoje li razlike na temelju sociodemografskih čimbenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 1318 studenata hrvatskih sveučilišta. Istraživanjem su bili obuhvaćeni fakulteti i odjeli na kojima se provodi nastava iz svih znanstvenih područja. U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Primijenjeni su Mann- Whitneyev i Kruskal- Wallisov test, koji su pokazali da postoji statistički značajna razlika u nekim odgovorima s obzirom na spol, status i znanstveno područje studija.

anketa ; e-učenje ; mrežno (online) učenje ; studenti ; učenje na daljinu

nije evidentirano

engleski

Technical Preparedness and Motivation of Croatian University Students for Online Form of Learning

nije evidentirano

distance learning ; e-learning ; online learning ; students ; survey

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXIII (1)

2017.

93-102

objavljeno

0044-4855

1849-0972

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice