Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Transfer znanja u geodetskom sektoru: Suradnja nastave i prakse (CROSBI ID 659740)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Mraović, Branka Transfer znanja u geodetskom sektoru: Suradnja nastave i prakse // Radionica za nastavnike srednjih škola koje obrazuju geodetske i geoinformatičke tehničare u Hrvatskoj, Voditelj: prof. dr. sc. Željko Bačić Zagreb, Hrvatska, 23.09.2013-24.09.2013

Podaci o odgovornosti

Mraović, Branka

hrvatski

Transfer znanja u geodetskom sektoru: Suradnja nastave i prakse

U okviru radionice koju je 23. i 24. rujna 2013. organizirao prof. dr. sc. Željko Bačić, a vezano za programske ugovore Sveučilišta u Zagrebu sa MZOŠ-em za ak. god. 2012./2013. prof. dr. sc. Branka Mraović održala je pozvano predavanje na temu „Knowledge Transfer in the Geodetic Sector: A Teaching and Practice Cooperation“. U okviru predavanja profesorica Mraović predstavila je svoj autorski znanstveno-nastavni projekt „Profil dionika u geodeziji“ koji je kreiran za potrebe izvođenja nastave iz područja Katedre za organizacijsku teoriju i menadžment na preddiplomskom studiju geodezije i geoinformatike. Projekt što se odvija pod mottom: „U svakom trenutku važno je znati gdje se nalazite i s kim poslujete“ ima tri temeljna cilja: 1. naučiti nešto korisno temeljem primjera iz prakse ; 2. saznati uspješnu geodetsku priču i od nje sačiniti nastavni materijal, 3. naučiti kako pratiti konkurente. Ideja je stvoriti pozitivnu, optimističnu i entuzijastičnu klimu učenja kroz koju se promiču vrednote rada i osobnog angažmana kao put do uspjeha. Projektom se želi kreirati interaktivan odnos studenata, gospodarstvenika i nastavnika tako što se studente uči kontinuiranom monitoringu dionika – svojih budućih poslovnih partnera i konkurenata. Također, uči ih se da prepoznaju važnost promjene i prilagođavanja u području tehničke okoline. Omogućuje im se da dobiju uvide kako, kojom brzinom i kojim tempom se dionici u geodeziji i srodnim tehničkim disciplinama mijenjaju i prilagođavaju zahtjevima domaće i međunarodne poslovne okoline, te da direktno od poslodavaca čuju koji profil znanja će se od njih tražiti prilikom prvog zaposlenja i tijekom radne karijere, dakle na koje nastavne sadržaje trebaju usmjeriti više pozornosti. Studenti imaju priliku vidjeti što im koje područje geodezije omogućuje, a što ne, te da, u slučaju potrebe, na vrijeme preusmjere svoje obrazovanje, i da tako konstruktivno ulože svoj trud, novac i energiju. Tijekom nastave studentima je pružena mogućnost da analiziraju četiri grupe dionika: tvrtke, strukovne institucije i udruge u zemlji, međunarodne organizacije iz polja geodezije i geoinformatike i medije.

dionici, ishodi učenja, razvoj karijera, geodetski sektor, konkurenti

Ovaj rad je rezultat aktivnosti u okviru znanstveno-nastavnog projekta „Profil dionika u geodeziji“ autorice i voditeljice projekta prof. dr. sc. Branka Mraović, a vezano za Programske ugovore Sveučilišta u Zagrebu sa Ministarstvom znanosti, obrazovanja i športa RH za ak. god. 2012./2013. i 2013./2014.

engleski

Knowledge Transfer in the Geodetic Sector: A Teaching and Practice Cooperation

nije evidentirano

stakeholders, learning outcomes, career paths, geodetic sector, competitors

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Radionica za nastavnike srednjih škola koje obrazuju geodetske i geoinformatičke tehničare u Hrvatskoj, Voditelj: prof. dr. sc. Željko Bačić

pozvano predavanje

23.09.2013-24.09.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija