Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dijagnoza "bolesti" hrvatskog obrazovnog sustava: prvi dio (CROSBI ID 782150)

Druge vrste radova | popularni rad

Ahec Šonje, Amina Dijagnoza "bolesti" hrvatskog obrazovnog sustava: prvi dio // Ekonomski lab, Arhivanalitika. 2018.

Podaci o odgovornosti

Ahec Šonje, Amina

hrvatski

Dijagnoza "bolesti" hrvatskog obrazovnog sustava: prvi dio

Usluga obrazovanja je efikasna ako pružatelji usluge iskoriste postojeće resurse (input), primjerice državne izdatke za obrazovanje, na najbolji mogući način i osiguraju učinkovite ishode (output), tj. visoke obrazovne rezultate. Ako je obrazovni sustav neefikasan, moguća su dva rješenja: uz iste izdatke poboljšati obrazovne rezultate (output metoda) ili smanjiti izdatke primjereno ostvarenim niskim obrazovnim rezultatima (input metoda). Prva metoda zahtjeva dublje obrazovne reforme i velike napore mjerodavnih vlasti i edukatora. Druga metoda je kratkoročna i jednostavnija, ali zato politički nepopularna jer zahtijeva uštede i smanjenje izdataka za obrazovanje. Svi dionici tog procesa, roditelji, edukatori i vlasti, moramo biti svjesni da trećeg recepta za izlazak iz gliba neefikasnosti hrvatskog obrazovnog sustava nema.

obrazovanje, tehnička efikasnost, javni izdatci za obrazovanje, analiza omeđenih podataka, osnovno obrazovanje, TIMSS testovi

nije evidentirano

engleski

Diagnosis of Croatian Educational System "Disease": Part One

nije evidentirano

education, technical efficiency, public expenditure on education, Data Envelopment Analysis, primary education, TIMSS tests

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Ekonomski lab, Arhivanalitika

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano