Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ULOGA UPRAVLJANJA ODNOSA S KLIJENTIMA U PRODAJNOM PROCESU (CROSBI ID 659621)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sudarić, Željko ; Šteković, Maja ULOGA UPRAVLJANJA ODNOSA S KLIJENTIMA U PRODAJNOM PROCESU // CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT The impact of digital technology / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 223-232

Podaci o odgovornosti

Sudarić, Željko ; Šteković, Maja

hrvatski

ULOGA UPRAVLJANJA ODNOSA S KLIJENTIMA U PRODAJNOM PROCESU

Obzirom da su na današnjem tržištu uvjeti i promjene dosta dinamične i zahtijevaju brze prilagodbe trgovaca, informacija postaje najvrjedniji resurs poduzeća i predstavlja nužan preduvjet za poslovni uspjeh i konkurentnu prednost poduzeća. Središte pozornosti sada predstavlja korisnik i njegovo zadovoljavanje potreba i želja na najbolji način. Prikupljaju se i analiziraju potrebne informacije sa tržišta, a sve u cilju izgradnje dugoročnih i profitabilnih odnosa s krajnjim korisnicima koji predstavljaju ključ poslovanja. Upravljanje odnosima s kupcima razvilo se upravo iz činjenice da se svaki čovjek razlikuje od drugoga. Počevši od fizičkih osobina pa do karakternih. Svatko od nas ima drugačije stavove, načine razmišljanja, odijevanja pa samim time i potreba za kupnjom i slično. U današnje vrijeme potreba za upravljanjem odnosima s kupcima u poduzećima gotovo je neophodna, jer su korisnici postali zahtjevniji i poduzeća se moraju značajno potruditi da ih pridobiju. Budući da je konkurencija na tržištima sve veća, poduzeća su svjesna da njihovom korisniku nije problem, kao što je to bilo nekada, otići drugom konkurentu te upravo razvojem odnosa pokušavaju stvoriti emocionalnu povezanost s korisnicima kako bi ih zadržali.Cilj ovoga rada je upravo istaknuti važnost CRM-a, njegovo uvođenje unutar organizacije, te način njegove primjene i rezultata koji se njime postižu.

CRM, upravljanje, informacija, konkurentska prednost, prodaja

nije evidentirano

engleski

THE ROLE OF THE RELATIONSHIP MANAGEMENT WITH THE CLIENTS IN THE COURSE OF THE SALE PROCESS

nije evidentirano

CRM, management, information, competitive advantage, sales

nije evidentirano

Podaci o prilogu

223-232.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT The impact of digital technology

Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P.

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

predavanje

12.10.2017-13.10.2017

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano