Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fotografija kao poticaj i promotor čitanja (CROSBI ID 249080)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bakota, Lidija ; Živković Zebec, Vedrana Fotografija kao poticaj i promotor čitanja // Módszertani közlöny, 5 (2015), 1; 277-283

Podaci o odgovornosti

Bakota, Lidija ; Živković Zebec, Vedrana

hrvatski

Fotografija kao poticaj i promotor čitanja

Komunikacija se današnjega društva temelji na audiovizualnim medijima. Stoga je jedan od temeljnih zadataka institucionalnoga odgoja i obrazovanja (na svim njegovim stupnjevima) medijski i informatički opismeniti mlade naraštaje odnosno upoznati ih sa suvremenim načinima komunikacije. U suvremeno doba, kada su mladi okruženi multimedijom, fotografija se može upotrijebiti i kao alat za učenje i kao motivacija, poticaj i promotor čitanja. Stoga će se u radu dati odgovori na pitanja: Kako potaknuti zanimanje za knjigu i čitanje u suvremenome audiovizualnom svijetu kojem pripadamo? Koje su mogućnosti uporabe fotografije kao vizualnoga medija u odgoju i obrazovanju? Koje su metodičke mogućnosti povezivanja dvaju navedenih vizualnih medija: jednoga tradicionalnoga (knjige) i drugoga suvremenog (fotografije)? Odgovore ćemo na navedena pitanja, između ostaloga, dobiti i prikazom projekata Zabilježeni trenutci čitanja i Zaboravljeni užitak čitanja koji su nastali u radu sa studentima – budućim učiteljima i odgojiteljima. Inicijalni je zadatak obaju projekta bio korištenje fotografije kao promotora čitanja. Kroz ostvarene projektne zadatke studenti su oblikovali novo iskustvo viđenja svijeta. Ovoga puta to im je iskustvo kroz objektiv fotoaparata otkrilo nove mogućnosti čitanja i susreta s knjigom.

Fotografija u nastavi ; Čitanje ; Poticanje čitanja ; Suvremeni mediji ; Motivacija

nije evidentirano

engleski

Photography as incentive and promotor of reading

nije evidentirano

photography in schooling, reading, reading promotion, new media, motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2015.

277-283

objavljeno

2217-4540

Povezanost rada

Filologija, Književnost, Obrazovne znanosti