Fotografija kao poticaj i promotor čitanja (CROSBI ID 249080)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakota, Lidija ; Živković Zebec, Vedrana
hrvatski
Fotografija kao poticaj i promotor čitanja
Komunikacija se današnjega društva temelji na audiovizualnim medijima. Stoga je jedan od temeljnih zadataka institucionalnoga odgoja i obrazovanja (na svim njegovim stupnjevima) medijski i informatički opismeniti mlade naraštaje odnosno upoznati ih sa suvremenim načinima komunikacije. U suvremeno doba, kada su mladi okruženi multimedijom, fotografija se može upotrijebiti i kao alat za učenje i kao motivacija, poticaj i promotor čitanja. Stoga će se u radu dati odgovori na pitanja: Kako potaknuti zanimanje za knjigu i čitanje u suvremenome audiovizualnom svijetu kojem pripadamo? Koje su mogućnosti uporabe fotografije kao vizualnoga medija u odgoju i obrazovanju? Koje su metodičke mogućnosti povezivanja dvaju navedenih vizualnih medija: jednoga tradicionalnoga (knjige) i drugoga suvremenog (fotografije)? Odgovore ćemo na navedena pitanja, između ostaloga, dobiti i prikazom projekata Zabilježeni trenutci čitanja i Zaboravljeni užitak čitanja koji su nastali u radu sa studentima – budućim učiteljima i odgojiteljima. Inicijalni je zadatak obaju projekta bio korištenje fotografije kao promotora čitanja. Kroz ostvarene projektne zadatke studenti su oblikovali novo iskustvo viđenja svijeta. Ovoga puta to im je iskustvo kroz objektiv fotoaparata otkrilo nove mogućnosti čitanja i susreta s knjigom.
Fotografija u nastavi ; Čitanje ; Poticanje čitanja ; Suvremeni mediji ; Motivacija
nije evidentirano
engleski
Photography as incentive and promotor of reading
nije evidentirano
photography in schooling, reading, reading promotion, new media, motivation
nije evidentirano