Razvoj fizičke prodavaonice (CROSBI ID 249038)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Razvoj fizičke prodavaonice
Na promjene u formatima prodavaonica i načinima prodaje utječe digitalna integracija, veća raznolikost robe i nova sprega očekivanja i užurbanog životnog stila kupaca formiranog prema uvjerenju kako pored posla za drugo ponestaje vremena. Takav životni stil znakovit je za veće gradove gdje se traže nova rješenja. U radu se obrađuje splet obilježja prodavaonice budućnosti, čimbenici razvoja fizičkih prodavaonica i obrazac futurističke preobrazbe prodavaonice. Privlačiti nove kupce i ostati relevantan zapravo znači ulagati u složenije marketinške koncepte kojih do sada nije bilo.
fizička prodavaonica, formati, razvoj, maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Physical store development
nije evidentirano
store, format, development, retailing
nije evidentirano