Kontinentalni turizam Varaždinske županije (CROSBI ID 418444)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Boršćak, Andreja
Hunjet, Anica
Vuković, Dijana
hrvatski
Kontinentalni turizam Varaždinske županije
Turizam nudi nešto drugačije. Nudi neopipljive i kratkotrajne usluge, postoji konkurencija na globalnoj razini, nestabilan je zbog pitanja aktualne (ne)sigurnosti i ovisi o političkom razvoju. Turizam je usporediv s bilo kojom drugom industrijom. Određen je po svojoj najznačajnijoj, tržišnoj karakteristici: turistima (potrošačima) – koji imaju subjektivne zamisli i preferencije i odabiru ponudu koja će najbolje zadovoljiti njihove potrebe. Stoga je ključno razumjeti, koje sve zamisli turisti imaju o svom putovanju iz snova, medenom mjesecu za pamćenje, avanturističkom putovanju, učenju ili jednostavno uživanju u ljepoti kulture. Turistička organizacija ili odredište mora razumjeti zamisli potrošača da bi mogla oblikovati ponude koje bi najviše odgovarale preferencijama potrošača te time povećala prodaju, po mogućnosti zadovoljstvo i naposljetku vjerojatnost ponovljene kupnje turističkog proizvoda. Shvaćanje potrošača bitno je potkrijepiti znanjem i istraživanjem o njihovom interesu za neku destinaciju pa tako i na konkretnom primjeru – Varaždinske županije. Vrlo je važno naglasiti da se u ovom radu spominju turizam na kontinentu, turizam u kontinentalnom dijelu zemlje i kontinentalni turizam kao istoznačnice. Kontinentalni turizam ovdje nije zamjena za ruralni, agro ili pak seoski turizam, već se oni svaki posebno spominju kao segmenti turizma koji se mogu „prakticirati“ na kontinentalnim dijelovima zemalja.
turizam ; turist ; turistička destinacija ; turistički proizvod ; kontinentalni turizam
nije evidentirano
engleski
Continental tourism of Varaždin county
nije evidentirano
tourism ; tourists ; tourist destination ; tourism product ; continental tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
94
28.02.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin