Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda (CROSBI ID 418443)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurić, Monika Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda / Hunjet, Anica (mentor); Vuković, Dijana (neposredni voditelj). Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Jurić, Monika

Hunjet, Anica

Vuković, Dijana

hrvatski

Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda

Ponašanje potrošača je dinamička interakcija spoznaje i čimbenika okružja koji se reflektiraju na ponašanje i promjenu raznih aspekata života potrošača. Danas diljem svijeta postoje milijarde potrošača koji kupuju proizvode. Kozmetički proizvod je svaka tvar ili smjesa koja je namijenjena dodiru s vanjskim dijelovima tijela (koža, kosa, nokti) ili sa zubima i sluznicom usne šupljine isključivo radi njihova čišćenja, parfimiranja, zaštite i održavanja u dobrom stanju, mijenjanja njihova izgleda ili korekcije tjelesnih mirisa. Luksuz označava materijalne stvari koje čovjeku ne pružaju zadovoljenje njegovih egzistencijalnih potreba već mu stvara osjećaj udobnosti, dokazuje posjedovanje novca i bogatstva te visoki društveni status. Stoga, luksuzni kozmetički proizvodi su proizvodi visoke kvalitete, skupocjeni su te stvaraju udobnost i osjećaj superiornosti kod pojedinca. Tržište je zasićeno luksuznim kozmetičkim proizvodima i zbog toga bi se svaki luksuzni kozmetički proizvod trebao diferencirati od drugih kako bi se istaknuo i imao bolju potrošnju. Ovaj rad istražuje na koji se način otkriva stav potrošača prema marki luksuznog kozmetičkog proizvoda te utvrđuje ulogu takvog proizvoda iz perspektive potrošača. Provedeno je istraživanje na uzorku od 124 ispitanika pomoću anketnog upitnika. Najviše potrošača koji kupuju i koriste luksuzni kozmetički proizvod su žene. Proizvođači bi trebali spoznati elemente koji utječu na stav i percepciju potrošača te bi trebali stvoriti zadovoljstvo potrošača temeljem njihovih želja i potreba.

imidž ; marka ; luksuz ; kozmetički proizvod ; luksuzni kozmetički proizvod ; potrošač

nije evidentirano

engleski

The influence of brand image in choosing luxury cosmetic product

nije evidentirano

image ; brand ; luxury ; cosmetic product ; a luxurious cosmetic product ; consumer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

28.02.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija