Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača (CROSBI ID 418442)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dozet, Sara Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača / Hunjet, Anica (mentor); Vuković, Dijana (neposredni voditelj). Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2018

Podaci o odgovornosti

Dozet, Sara

Hunjet, Anica

Vuković, Dijana

hrvatski

Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača

Razvoj i popularnost društvenih mreža i blogova nije promijenila samo način komunikacije već i ponašanje potrošača i njihov odabir modnih proizvoda. Blogovi su postali novi medij preko kojega se šire informacije, okupljaju istomišljenici i pokreće novi pogled na svijet mode. Društvene mreže, kao dio svijeta interneta, promijenile su način na koji većina populacije komunicira i njihovom pojavom došlo je do značajnih promjena u marketingu i načinu na koji tvrtke, odnosno dizajneri, žele uspostaviti kontakt sa svojim kupcima. Kroz ovaj rad nastoji se odgovoriti na pitanje da li bloggeri i društvene mreže utječu na odabir modno odjevnog proizvoda i u kojoj mjeri. Poznato je kako su danas potrošači sve zahtjevniji i svakim danom traže nove informacije koje bi im olakšale i skratile vrijeme odabira i kupovine, jer vrijeme je novac.

Blog ; bloggeri ; moda ; marka ; marketing ; komunikacija ; društvene mreže ; vrste kupovine ; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Subliminal messages and their effect on consumer behavior

nije evidentirano

Blogs ; Blogger ; Fashion ; Brands ; Marketing ; Communications ; Social Networks ; Shopping Types ; Consumer Behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87

28.02.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija