Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izvješće internog revizora u okviru ocjene kvalitete poslovanja (CROSBI ID 485590)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vitezić, Neda Izvješće internog revizora u okviru ocjene kvalitete poslovanja // Računovodstvo, revizija i financije u suvremenim gospodarskim uvjetima / Tadijančević, Stjepan (ur.). Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2001. str. 337-349-x

Podaci o odgovornosti

Vitezić, Neda

hrvatski

Izvješće internog revizora u okviru ocjene kvalitete poslovanja

Jedna od vrlo bitnih faza u postupku interne revizije je sastavljanje izvješća o rezultatima obavljenog ispitivanja. Ono sadrži trajne dokaze o njegovim aktivnostima i s obzirom da se predočuje odgovornim osobama u poduzeću i van njega izloženo je i njihovoj prosudbi. Težnja je internog revizora da njegovo izvješće bude jasno i učinkovito tj. da bude potkrijepljeno kvalitetnim dokazima o utvrđenim činjenicama na osnovu kojih će se donijeti mjere u cilju povećanja djelotvornosti pojedinih postupaka, a time i kvalitete poslovanja. Stoga izvješće internog revizora ima veće značenje od same obavijesti, jer ono održava koncept interne revizije, a to je kroz metodološke postupke interne revizije utjecati na ostvarenje strategije poduzeća, postavljene ciljeve i politike. Izvješće internog revizora je i bitno sredstvo komunikacije s ostalima u poduzeću, a imati će i dnevnu učinkovitost kroz intervjue sa zaposlenima, zatvorene sastanke gdje se iznosi nalaz revizije, sastanke s upravom poduzeća gdje ih se izvještava o rezultatima revizije, te kroz mnoge druge kontakte u poduzeću.S obzirom da je aktivnost internih revizora usmjerena na cjelokupno poslovanje poduzeća, to će i njihov doprinos utvrđivanju kvalitete poslovanja poduzeća biti od izuzetnog značaja. Što je kvalitetno poslovanje i kako se ono mjeri? U određivanju kvalitete poslovanja postoje razna subjektivna i objektivna mjerila. No, zasigurno se može reći da je kvalitetno poslovanje uspješno poslovanje kojim se kroz postignuti maksimalni rezultat poslovanja u odnosu na ulaganja ostvaruje svrha i cilj postojanja poduzeća.

izvješće internog evizora; kvaliteta poslovanja

nije evidentirano

engleski

Internal auditor report and quality performance assesment

nije evidentirano

Internal auditor report; quality performance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

337-349-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Računovodstvo, revizija i financije u suvremenim gospodarskim uvjetima

Tadijančević, Stjepan

Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika

Podaci o skupu

XXXVI. Simpozij "Računovodstvo, revizija i financije u suvremenim gospodarskim uvjetima"

predavanje

01.01.2001-01.01.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija