Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda (CROSBI ID 418279)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Furdi, Petra
Hunjet, Anica
Vuković, Dijana
hrvatski
Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda
Razvoj i popularnost društvenih mreža i blogova nije promijenila samo način komunikacije već i ponašanje potrošača i njihov odabir modnih proizvoda. Blogovi su postali novi medij preko kojega se šire informacije, okupljaju istomišljenici i pokreće novi pogled na svijet mode. Društvene mreže, kao dio svijeta interneta, promijenile su način na koji većina populacije komunicira i njihovom pojavom došlo je do značajnih promjena u marketingu i načinu na koji tvrtke, odnosno dizajneri, žele uspostaviti kontakt sa svojim kupcima. Kroz ovaj rad nastoji se odgovoriti na pitanje da li bloggeri i društvene mreže utječu na odabir modno odjevnog proizvoda i u kojoj mjeri. Poznato je kako su danas potrošači sve zahtjevniji i svakim danom traže nove informacije koje bi im olakšale i skratile vrijeme odabira i kupovine, jer vrijeme je novac.
Blog ; bloggeri ; moda ; marka ; marketing ; komunikacija ; društvene mreže ; vrste kupovine ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
The influence of bloggers and social media on choice of fashion products
nije evidentirano
Blogs ; Blogger ; Fashion ; Brands ; Marketing ; Communications ; Social Networks ; Shopping Types ; Consumer Behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
118
21.02.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Varaždin