Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezivanje teorije i prakse — temelj obrazovanja budućih pedagoga (CROSBI ID 248756)

Prilog u časopisu | ostalo

Bodlović, Ana ; Kunac, Sani Povezivanje teorije i prakse — temelj obrazovanja budućih pedagoga // Ekvilibrij, 1 (2012), 1; 2, 8

Podaci o odgovornosti

Bodlović, Ana ; Kunac, Sani

hrvatski

Povezivanje teorije i prakse — temelj obrazovanja budućih pedagoga

Kvalitetno obrazovanje budućih pedagoga trebalo bi obuhvaćati stjecanje znanja, vještina i stavova koji će pedagogu biti potrebni za rad u odgojno-obrazovnoj praksi. Po završetku studija, pedagog bi trebao znati što ga sve očekuje u budućem radu, koja područja njegov rad obuhvaća i s kojim će se problemima suočavati — trebao bi biti osposobljen za rad u odgojno–obrazovnoj praksi. Važno je već na fakultetu osvijestiti važnost refleksivne prakse, suradničkoga učenja, cjeloživotnoga obrazovanja i usavršavanja te provedbe akcijskih istraživanja. U radu se teorijski razmatra obrazovanje budućih pedagoga, odnos između teorije i prakse, a posebna se pozornost posvećuje ulozi pedagoga kao refleksivnoga praktičara te važnosti provedbe akcijskih istraživanja. Iznosi se prikaz obrazovanja budućih pedagoga na Filozofskom fakultetu u Splitu, s posebnim osvrtom na kolegije u kojima studenti dolaze u kontakt s odgojno-obrazovnom praksom. Naglašava se povezanost teorije i prakse te važnost njihovog poznavanja poradi što kvalitetnijega budućeg teorijskog i praktičnog djelovanja na području odgoja i obrazovanja.

akcijsko istraživanje, kurikulumski pristup, obrazovanje budućih pedagoga, povezanost teorije i prakse, refleksivni praktičar

nije evidentirano

engleski

Linking theory and practise - key stone of educating future pedagogues

nije evidentirano

action research, curricular approach, education of the future pedagogues, link between theory and practise, reflective practitioner

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2012.

2

8

objavljeno

1848-6703

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice