Povezivanje teorije i prakse — temelj obrazovanja budućih pedagoga (CROSBI ID 248756)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Bodlović, Ana ; Kunac, Sani
hrvatski
Povezivanje teorije i prakse — temelj obrazovanja budućih pedagoga
Kvalitetno obrazovanje budućih pedagoga trebalo bi obuhvaćati stjecanje znanja, vještina i stavova koji će pedagogu biti potrebni za rad u odgojno-obrazovnoj praksi. Po završetku studija, pedagog bi trebao znati što ga sve očekuje u budućem radu, koja područja njegov rad obuhvaća i s kojim će se problemima suočavati — trebao bi biti osposobljen za rad u odgojno–obrazovnoj praksi. Važno je već na fakultetu osvijestiti važnost refleksivne prakse, suradničkoga učenja, cjeloživotnoga obrazovanja i usavršavanja te provedbe akcijskih istraživanja. U radu se teorijski razmatra obrazovanje budućih pedagoga, odnos između teorije i prakse, a posebna se pozornost posvećuje ulozi pedagoga kao refleksivnoga praktičara te važnosti provedbe akcijskih istraživanja. Iznosi se prikaz obrazovanja budućih pedagoga na Filozofskom fakultetu u Splitu, s posebnim osvrtom na kolegije u kojima studenti dolaze u kontakt s odgojno-obrazovnom praksom. Naglašava se povezanost teorije i prakse te važnost njihovog poznavanja poradi što kvalitetnijega budućeg teorijskog i praktičnog djelovanja na području odgoja i obrazovanja.
akcijsko istraživanje, kurikulumski pristup, obrazovanje budućih pedagoga, povezanost teorije i prakse, refleksivni praktičar
nije evidentirano
engleski
Linking theory and practise - key stone of educating future pedagogues
nije evidentirano
action research, curricular approach, education of the future pedagogues, link between theory and practise, reflective practitioner
nije evidentirano