Kupovne navike suvremenih potrošača u gradu Vukovaru (CROSBI ID 659029)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrvica Mađarac, Sandra ; Stojanović, Slobodan
hrvatski
Kupovne navike suvremenih potrošača u gradu Vukovaru
Kakve su kupovne navike potrošača u gradu Vukovaru? Ovaj grad je uzet kao predmet istraživanja iz razloga što nema dovoljno razvijenu maloprodajnu mrežu i širok asortiman ponuđenih proizvoda. To povlači za posljedicu odlazak kupaca u kupovinu u susjedne gradove, županije i države. Za potrebe ovog rada provedeno je istraživanje o ponašanju potrošača iz ovog grada. Istraživanje je provedeno na 100 ispitanika, anketnim upitnikom sa strukturiranim pitanjima. Dobiveni rezultati trebaju ukazati na čimbenike koji utječu na odluku o kupnji te udovoljava li ponuđeni asortiman potrebama potražnje u gradu Vukovaru. Ovim istraživanjem pronaći će se dominantni motivi za određenu grupu potrošača (prema spolu, dobi, obrazovnoj strukturi...). Istraživanje bi moglo pomoći sadašnjim i potencijalnim poduzetnicima, te trgovačkim centrima prilikom kreiranja asortimana proizvoda i uopće potrebe za njima na tržištu grada Vukovara. Budući da su potrošači sve obrazovaniji i informiraniji o proizvodima, svako tržište i poduzeće da bi opstalo trebalo bi se prilagoditi zahtjevima kupaca i potražnje.
ponašanje potrošača, istraživanje, tržište, kupovne navike
nije evidentirano
engleski
Buying habits of modern consumers in the city of Vukovar
nije evidentirano
consumer behavior, research, market, buying habits
nije evidentirano
Podaci o prilogu
185-195.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Segetlija, Zdenko et al.
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1847-361X
Podaci o skupu
12. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"
predavanje
25.10.2012-25.10.2012
Osijek, Hrvatska