Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala (CROSBI ID 658895)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ožegović, Nina (Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala // Sporedna uloga istine u medijima / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018. str. 269-285

Podaci o odgovornosti

Ožegović, Nina

hrvatski

(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala

Rad analizira medijsku reprezentaciju kulturnih sadržaja u Hrvatskoj u doba tranzicije s posebnim naglaskom na selektivnost i ideološku obojenost, te tržišnu uvjetovanost tih sadržaja u masovnim tiskanim medijima. Rad utvrđuje da proces preoblikovanja medijskih sadržaja prolazi kroz tri faze, te da svaka faza donosi nove modele, mehanizme i načela u prezentiranju kulture na stranicama tiska. Ti novi modeli kreću se od modela političke manipualcije kulturnim sadržajima i sotonizacije pojedinca preko startegije skandala do medijske inscenacije i teatralizacije zbilje što utječe na (ne)vjerodostojnost informacija i kreiranje javnog mnijenja.

Mediji, tranzicija, modeli reprezentacije, profit, politička manipulacija, trivijalizacija sadržaja

nije evidentirano

engleski

(No)credibility of the media representation of culture: from political manipulation to scandal strategy

nije evidentirano

Media, transition, representation models, profit, political manipulation, trivialization of content

nije evidentirano

Podaci o prilogu

269-285.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sporedna uloga istine u medijima

Alić, Sead ; Milković, Marin

Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

978-953-7809-70-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano