(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala (CROSBI ID 658895)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ožegović, Nina
hrvatski
(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala
Rad analizira medijsku reprezentaciju kulturnih sadržaja u Hrvatskoj u doba tranzicije s posebnim naglaskom na selektivnost i ideološku obojenost, te tržišnu uvjetovanost tih sadržaja u masovnim tiskanim medijima. Rad utvrđuje da proces preoblikovanja medijskih sadržaja prolazi kroz tri faze, te da svaka faza donosi nove modele, mehanizme i načela u prezentiranju kulture na stranicama tiska. Ti novi modeli kreću se od modela političke manipualcije kulturnim sadržajima i sotonizacije pojedinca preko startegije skandala do medijske inscenacije i teatralizacije zbilje što utječe na (ne)vjerodostojnost informacija i kreiranje javnog mnijenja.
Mediji, tranzicija, modeli reprezentacije, profit, politička manipulacija, trivijalizacija sadržaja
nije evidentirano
engleski
(No)credibility of the media representation of culture: from political manipulation to scandal strategy
nije evidentirano
Media, transition, representation models, profit, political manipulation, trivialization of content
nije evidentirano
Podaci o prilogu
269-285.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sporedna uloga istine u medijima
Alić, Sead ; Milković, Marin
Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
978-953-7809-70-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096