Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra (CROSBI ID 418049)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kunić, Nataša Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra / Dobrić, Arnalda (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Kunić, Nataša

Dobrić, Arnalda

hrvatski

Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra

Rad opisuje način na koji fonetičar radi s djetetom s dijagnozom pervazivnog razvojnog poremećaja (PRP). PRP je jedan od poremećaja u skupini poremećaja iz autističnog spektra kojeg karakterizira slabije jezično razumijevanje, deficiti u komunikaciji i teškoće u govoru. Teorijski dio rada sastaoji se od opisa autizma i njegovih glavnih značajki, opisa sustava obrazovanja za djecu s teškoćama u Republici Hrvatskoj te opisa određenih načina rada po verbotonalnoj metodi koji su korišteni u radu. Fokus ovog rada je na deskriptivnoj analizi dviju audio snimki snimljenih u razdoblju od 5 mjeseci. Sama analiza je podijeljena u nekoliko područja u kojima se očituju djetetove poteškoće kao što su čitanje, pisanje, računanje i komunikacija. Cilj rada je opis rada djeteta i fonetičara te procjena napredovanja kroz proces rehabilitacije. Rezultati pokazuju kako su u djeteta prisutne mnoge karakteristike PRP-a naveden u raznim istraživanjima i medicinskim priručnicima. Pokazalo se da postoje poboljšanja u djetetovu verbalnom iskazu kao što je uporaba dužih i gramatički ispravnijih rečenica te bolje jezično razumijevanje. Sve navedeno upućuje na zaključak kako je rehabilitacija pomogla te kako je poželjno nastaviti uz stalnu profesionalnu podršku.

pervazivni razvojni poremećaj, autizam, deskriptivna analiza, sustav obrazovanja, verbotonalna metoda

nije evidentirano

engleski

The work of a phonetician and a child with Autism Spectrum Disorders

nije evidentirano

pervasive developmental disorder, autism, descriptive analysis, education system, verbotonal method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

31.01.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filozofija