Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju (CROSBI ID 658788)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brandibur, Dominik ; Jazvić, Paulina ; Hrženjak, Renata ; Kovač Dugandžić, Koraljka
hrvatski
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju
U ovom radu obrađuje se tema utjecaja masovnih medija na razvitak osobnog identiteta. Odijevanje u određeni stil je ujedno i simbol prihvaćanja identiteta koji nam se nudi, a odjeća koju odabiremo je medijator pomoću kojeg prisvajamo pripisanu ulogu. Pojedinac se ne odlučuje samo za jedan identitet, već ga može lakoćom zamijeniti drugim identitetom odijevajući druge odjevne predmete. Rezultat istraživanja je izrada vlastite kolekcije i ilustriranih sadržaja.
masovni mediji, pojedinac, identitet, odijevanje
nije evidentirano
engleski
Personal identity and mass media as inspiration for fashion design collection
nije evidentirano
mass media, individual, identity, dressing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
199-204.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo
Ercegović Ražić, Sanja ; Glogar, Martinia Ira ; Novak, Ivan
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2459-8186
2584-6450
Podaci o skupu
11. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo
poster
24.01.2018-24.01.2018
Zagreb, Hrvatska