Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 924986

Brendiranje za poduzetnike


Šerić, Neven; Vitner Marković, Silvija; Rakušić Cvrtak, Katja
Brendiranje za poduzetnike, Split - Karlovac: Redak i Veleučilište u Karlovcu, 2017 (ostalo)


Naslov
Brendiranje za poduzetnike
(Branding for entrepreneurs)

Autori
Šerić, Neven ; Vitner Marković, Silvija ; Rakušić Cvrtak, Katja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena

Izdavač
Redak i Veleučilište u Karlovcu

Grad
Split - Karlovac

Godina
2017

Stranica
134

ISBN
978-953-7343-97-2

Ključne riječi
marka, imidž, identitet, tržišna vrijednost marke, kreiranje marke
(brand image, brand identity, brand equity, creating brand)

Sažetak
Knjiga Brendiranje za poduzetnike praktičnim primjerima i konkretnim sugestijama educira poduzetnike kako da učinkovito kreiraju marku. Iskoristiva je i za potrebe cjeloživotnog obrazovanja odraslih, jer je pisana popularnim stilom. Zadovoljava i kriterije nastavne literature na sveučilištima i visokim poslovnim školama. U knjizi su predstavljeni temeljni marketinški alati i postupci koji se prakticiraju u brendiranju u poslovnoj praksi. Uz primjere iz poslovne prakse, od kojih je većina vezana uz konkretna iskustva autora, u knjizi su predstavljene metode i postupci slijedom kojih se poduzetnici mogu samostalno okušati u kreiranju marke. Knjiga je oblikovana kroz 8 poglavlja, uvod i zaključak. Zanimljivo je deset obrađenih poslovnih slučajeva iz kojih primjera svaki poduzetnik može ponešto iskoristiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Katja Rakušić Cvrtak (autor)

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šerić, Neven; Vitner Marković, Silvija; Rakušić Cvrtak, Katja
Brendiranje za poduzetnike, Split - Karlovac: Redak i Veleučilište u Karlovcu, 2017 (ostalo)
Šerić, N., Vitner Marković, S. & Rakušić Cvrtak, K. (2017) Brendiranje za poduzetnike. Split - Karlovac, Redak i Veleučilište u Karlovcu.
@book{book, year = {2017}, pages = {134}, keywords = {brand image, brand identity, brand equity, creating brand}, isbn = {978-953-7343-97-2}, title = {Branding for entrepreneurs}, keyword = {brand image, brand identity, brand equity, creating brand}, publisher = {Redak i Veleu\v{c}ili\v{s}te u Karlovcu}, publisherplace = {Split - Karlovac} }