Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str. (CROSBI ID 248234)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Grmuša, Tanja
hrvatski
Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str.
Knjiga "Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča" donosi iskustva i promišljanja vodećeg hrvatskog gospodarskog novinara Ante Gavranovića strukturiranih u trideset poglavlja. Tako u prvom dijelu autor ističe važnost uloge medija u kreiranju turističke destinacije i turističkih proizvoda, te upozorava na nužnost specijalizacije novinara koji pokrivaju turističke teme. Navodeći potencijale koje Hrvatska ima kao turistička zemlja, autor podsjeća na višegodišnje izazove u kreiranju nacionalnog imidža i identiteta opterećenog povijesnim naslijeđem. Drugi dio knjige temeljito analizira elemente koji doprinose boljim poslovnim rezultatima i produljenju turističke sezone, pri čemu se posebno ističu raznolikost i holistički pristup.
mediji, turizam, javnost, imidž, identitet, novinari
nije evidentirano
engleski
Ante Gavranović: Media, Tourism, Public: Always Unfinished, Rephrased Story, 2nd edition, Libertas School of Business, Zagreb, 2015, (Zagreb: University Press), 156 p.
nije evidentirano
media, tourism, public, image, identity, journalists
nije evidentirano