Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str. (CROSBI ID 248234)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str. // Medijska istraživanja, 23 (2017), 2; 161-163

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str.

Knjiga "Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča" donosi iskustva i promišljanja vodećeg hrvatskog gospodarskog novinara Ante Gavranovića strukturiranih u trideset poglavlja. Tako u prvom dijelu autor ističe važnost uloge medija u kreiranju turističke destinacije i turističkih proizvoda, te upozorava na nužnost specijalizacije novinara koji pokrivaju turističke teme. Navodeći potencijale koje Hrvatska ima kao turistička zemlja, autor podsjeća na višegodišnje izazove u kreiranju nacionalnog imidža i identiteta opterećenog povijesnim naslijeđem. Drugi dio knjige temeljito analizira elemente koji doprinose boljim poslovnim rezultatima i produljenju turističke sezone, pri čemu se posebno ističu raznolikost i holistički pristup.

mediji, turizam, javnost, imidž, identitet, novinari

nije evidentirano

engleski

Ante Gavranović: Media, Tourism, Public: Always Unfinished, Rephrased Story, 2nd edition, Libertas School of Business, Zagreb, 2015, (Zagreb: University Press), 156 p.

nije evidentirano

media, tourism, public, image, identity, journalists

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (2)

2017.

161-163

objavljeno

1330-6928

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost