Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 924156

Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj


Ivanković, Iva
Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj // Školski vjesnik, 66 (2017), 3; 329-346 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 924156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj
(Do students of bilingual and regular grammar school differ in undrestanding the basics of interculturalism?)

Autori
Ivanković, Iva

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 66 (2017), 3; 329-346

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
dvojezičnost ; dvojezično obrazovanje ; interkulturalizam ; interkulturalne odrednice
(bilingualism, bilingual education, interculturalism, intercultural determinants)

Sažetak
Polazeći od prikaza postojećih modela dvojezičnoga obrazovanja u svijetu, u ovome su radu prikazani rezultati istraživanja usporedbe poznavanja temeljnih odrednica interkulturalizma, stupnja zanimanja za teme iz područja interkulturalizma te mišljenja o njihovu uvođenju u pojedine nastavne predmete u osnovnoj i srednjoj školi između učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Prema rezultatima dobivenim na uzorku od 630 učenika može se reći kako postoji statistički značajna razlika u poznavanju temeljnih odrednica interkulturalizma i to u korist učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa, što potvrđuje dosadašnja promišljanja kako se takvim obrazovanjem, uz višejezičnu kompetenciju, promiče i razvija i interkulturalna kompetencija. Rezultati ispitivanja osobnoga zanimanja učenika za interkulturalnu tematiku upućuju na činjenicu da učenici obaju uzoraka iskazuju zanimanje za interkulturalno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Ivanković, Iva
Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj // Školski vjesnik, 66 (2017), 3; 329-346 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Ivanković, I. (2017) Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Školski vjesnik, 66 (3), 329-346.
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, I.}, year = {2017}, pages = {329-346}, keywords = {dvojezi\v{c}nost, dvojezi\v{c}no obrazovanje, interkulturalizam, interkulturalne odrednice}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {66}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod u\v{c}enika polaznika dvojezi\v{c}nih gimnazijskih programa i u\v{c}enika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj}, keyword = {dvojezi\v{c}nost, dvojezi\v{c}no obrazovanje, interkulturalizam, interkulturalne odrednice} }
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, I.}, year = {2017}, pages = {329-346}, keywords = {bilingualism, bilingual education, interculturalism, intercultural determinants}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {66}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Do students of bilingual and regular grammar school differ in undrestanding the basics of interculturalism?}, keyword = {bilingualism, bilingual education, interculturalism, intercultural determinants} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • MLA International Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font