Marketing u funkciji razvoja lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj, poseban osvrt na nefiskalne resurse financiranja (CROSBI ID 658486)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brekalo, Miljenko ; Penava Brekalo, Zvjezdana
hrvatski
Marketing u funkciji razvoja lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj, poseban osvrt na nefiskalne resurse financiranja
Nefiskalni resursi financiranja ne zavise od fiskalnog suvereniteta države odnosno lokalne samouprave, već su isključivo produkt disponiranosti pučanstva i gospodarstva. Stoga razloga, nameće se potreba izrade i primjene odgovarajuće marketinške strategije, koja bi rezultirala većim priljevom javnih prihoda nefiskalnog karaktera u proračunima jedinica lokalne samouprave. Svjetska iskustva ukazuju da je odgovarajuća marketinška strategija prigodom povećanja razine zadovoljavanja javnih potreba na lokalnoj razini nefiskalnim putem pokazala odlične rezultate. Na tragu tih iskustava, jedinicama lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj odgovarajuća marketinška strategija svakako treba biti financijski imperativ prigodom alimentiranja nefiskalnih prihoda u strukturi proračuna.
Proračun jedinica lokalne samouprave ; granica fiskalnog opterećenja ; javni prihodi ; nefiskalni prihodi ; marketinška strategija.
nije evidentirano
engleski
Marketing in Function of Development of Local Self- Government in the Republic of Croatia ; a Special Review of Non-Fiscal Fund-raising Resources
nije evidentirano
Budget of local self-governing units ; limit of the fiscal burden ; public revenues ; non-fiscal revenues ; marketing strategy.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
324-324.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Treće međunarodne konferencije Razvoj javne uprave
Smoljić, Mirko
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru
978-953-7734-06-0
Podaci o skupu
TREĆA MEĐUNARODNA KONFERENCIJA RAZVOJ JAVNE UPRAVE
predavanje
19.04.2013-20.04.2013
Vukovar, Hrvatska