Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str. (CROSBI ID 248104)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str. / Mirela Španjol Marković: The Power of Persuasion : Speaker, Speech, Audience : Guide to Public Performance and Business Presentation. Ciceron Communications, Zagreb, 2016, 272 p. // Medijske studije, 8 (2017), 16; 133-135

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str.

Knjiga "Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje" nastoji osnažiti komunikacijske vještine pojedinca u poslovnom okruženju. Prvi dio knjige razmatra ulogu retorike kao sredstvo osobnog uspjeha, pri čemu je važno poznavati strukturu govora, načela argumentacije , ali i obilježja publike. Drugi dio knjige strukturiran je u obliku priručnika s praktičkim vježbama tematski fokusiranim na nekoliko područja (uloga govornika u javnom nastupu, govor kao element persuazije, publika kao posljednja karika u lancu). Treći, ujedno i posljednji dio knjige, naglašava ulogu debate u ostvarenju kvalitetne komunikacije donoseći prikaz konstruktivnih i destruktivnih elemenata u govoru.

retorika ; persuazija ; govornik ; govor ; publika ; javni nastup ; poslovna komunikacija

nije evidentirano

engleski

Mirela Španjol Marković: The Power of Persuasion : Speaker, Speech, Audience : Guide to Public Performance and Business Presentation. Ciceron Communications, Zagreb, 2016, 272 p.

Knjiga "Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje" nastoji osnažiti komunikacijske vještine pojedinca u poslovnom okruženju. Prvi dio knjige razmatra ulogu retorike kao sredstvo osobnog uspjeha, pri čemu je važno poznavati strukturu govora, načela argumentacije , ali i obilježja publike. Drugi dio knjige strukturiran je u obliku priručnika s praktičkim vježbama tematski fokusiranim na nekoliko područja (uloga govornika u javnom nastupu, govor kao element persuazije, publika kao posljednja karika u lancu). Treći, ujedno i posljednji dio knjige, naglašava ulogu debate u ostvarenju kvalitetne komunikacije donoseći prikaz konstruktivnih i destruktivnih elemenata u govoru.

rhetoric ; persuasion ; speaker ; speech ; audience ; public appearance ; business communication

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (16)

2017.

133-135

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost