Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str. (CROSBI ID 248104)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Grmuša, Tanja
hrvatski
Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str.
Knjiga "Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje" nastoji osnažiti komunikacijske vještine pojedinca u poslovnom okruženju. Prvi dio knjige razmatra ulogu retorike kao sredstvo osobnog uspjeha, pri čemu je važno poznavati strukturu govora, načela argumentacije , ali i obilježja publike. Drugi dio knjige strukturiran je u obliku priručnika s praktičkim vježbama tematski fokusiranim na nekoliko područja (uloga govornika u javnom nastupu, govor kao element persuazije, publika kao posljednja karika u lancu). Treći, ujedno i posljednji dio knjige, naglašava ulogu debate u ostvarenju kvalitetne komunikacije donoseći prikaz konstruktivnih i destruktivnih elemenata u govoru.
retorika ; persuazija ; govornik ; govor ; publika ; javni nastup ; poslovna komunikacija
nije evidentirano
engleski
Mirela Španjol Marković: The Power of Persuasion : Speaker, Speech, Audience : Guide to Public Performance and Business Presentation. Ciceron Communications, Zagreb, 2016, 272 p.
Knjiga "Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje" nastoji osnažiti komunikacijske vještine pojedinca u poslovnom okruženju. Prvi dio knjige razmatra ulogu retorike kao sredstvo osobnog uspjeha, pri čemu je važno poznavati strukturu govora, načela argumentacije , ali i obilježja publike. Drugi dio knjige strukturiran je u obliku priručnika s praktičkim vježbama tematski fokusiranim na nekoliko područja (uloga govornika u javnom nastupu, govor kao element persuazije, publika kao posljednja karika u lancu). Treći, ujedno i posljednji dio knjige, naglašava ulogu debate u ostvarenju kvalitetne komunikacije donoseći prikaz konstruktivnih i destruktivnih elemenata u govoru.
rhetoric ; persuasion ; speaker ; speech ; audience ; public appearance ; business communication
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti