Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji (CROSBI ID 60648)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Esmeralda, Sunko
hrvatski
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji
Cilj rada je prikazati obrazovne politike i prakse odgojno obrazovne integracije u redovnim školama. Metodom studije slučaja analizirani su problemi dvaju slučajeva učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školamaAnalizirane su odluke koje su se donijele, događaji, odnosi i utjecaji obrazovne politike na prikazane slučajeve s jedne strane i uloge učitelja s druge strane. Analizirane su tri integracijske razine, odnosno mikrorazina razreda, mezorazina školskog okružja i makrorazina obrazovnog sustava.rezultati analize pokazuju daodgojno obrazovnu integraciju nije moguće provesti samo na jednoj razini, već je potrebno zahvatiti šire unutar sustava i posegnuti za uslugama drugih sustava.Redzultati analize ovog rada potvrđuju činjeniceda se, kada škola nema efektivne razvijene mehanizmeza provođenje integracije, kada školskin sustav reagira i kada se nužno javljaju negativne poruke, tada semultipliciraju još uvijek duboko ukorijenjeni negativni stavovi i predrasude prema integraciji djece s posebnim potrebama. ovaj rad ukazuje na važnost razvijanja suradničkih odnosa i kulture tolerancijena relaciji: Učenik7roditelj- škola- drugi stručnjaci iz drugih institucija i nedostatak adekvatnog pristupa učenicima s posebnim potrebama zbog nedovoljne educiranosti učitelja u pristupima učenicima s posebnim potrebama.
uloge učitelja, djeca s posebnim potrebama, odgojno obrazovni sustav, studija slučaja
nije evidentirano
engleski
Roles and behaviors of teachers in educational integration
nije evidentirano
role of teacherschildren wirh special needs, educartional system, case study
nije evidentirano
Podaci o prilogu
301-311.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5