Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 923666

Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji


Esmeralda, Sunko
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet u Splitu, 2015. str. 301-311


Naslov
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji
(Roles and behaviors of teachers in educational integration)

Autori
Esmeralda, Sunko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Filozofski fakultet u Splitu

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica
301-311

ISBN
978-953-7395-73-5

Ključne riječi
uloge učitelja, djeca s posebnim potrebama, odgojno obrazovni sustav, studija slučaja
(role of teacherschildren wirh special needs, educartional system, case study)

Sažetak
Cilj rada je prikazati obrazovne politike i prakse odgojno obrazovne integracije u redovnim školama. Metodom studije slučaja analizirani su problemi dvaju slučajeva učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školamaAnalizirane su odluke koje su se donijele, događaji, odnosi i utjecaji obrazovne politike na prikazane slučajeve s jedne strane i uloge učitelja s druge strane. Analizirane su tri integracijske razine, odnosno mikrorazina razreda, mezorazina školskog okružja i makrorazina obrazovnog sustava.rezultati analize pokazuju daodgojno obrazovnu integraciju nije moguće provesti samo na jednoj razini, već je potrebno zahvatiti šire unutar sustava i posegnuti za uslugama drugih sustava.Redzultati analize ovog rada potvrđuju činjeniceda se, kada škola nema efektivne razvijene mehanizmeza provođenje integracije, kada školskin sustav reagira i kada se nužno javljaju negativne poruke, tada semultipliciraju još uvijek duboko ukorijenjeni negativni stavovi i predrasude prema integraciji djece s posebnim potrebama. ovaj rad ukazuje na važnost razvijanja suradničkih odnosa i kulture tolerancijena relaciji: Učenik7roditelj- škola- drugi stručnjaci iz drugih institucija i nedostatak adekvatnog pristupa učenicima s posebnim potrebama zbog nedovoljne educiranosti učitelja u pristupima učenicima s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet u Splitu

Citiraj ovu publikaciju

Esmeralda, Sunko
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet u Splitu, 2015. str. 301-311
Esmeralda, S. (2015) Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji. U: Ivon, H. & Mendeš, B. (ur.) Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija. Split, Filozofski fakultet u Splitu, str. 301-311.
@inbook{inbook, author = {Esmeralda, S.}, year = {2015}, pages = {301-311}, keywords = {role of teacherschildren wirh special needs, educartional system, case study}, isbn = {978-953-7395-73-5}, title = {Roles and behaviors of teachers in educational integration}, keyword = {role of teacherschildren wirh special needs, educartional system, case study}, publisher = {Filozofski fakultet u Splitu}, publisherplace = {Split} }