Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja (CROSBI ID 658414)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sunko, Esmeralda ; Grgat, Nives
hrvatski
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
Kompetencije učitelja danas podrazumijevaju kompetentnost pristupa u poučavanju učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju. Ispitivanje provedeno na uzorku od 70 zaposlenih učitelja u splitskim osnovnim školama. U radu su ispitani stavovi učitelja o osobnoj kompetenciji za poučavanje učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju, stavovi koji se odnose na potrebu unapređivanja učiteljskih kompetencija na tom području u odnosu na godine radnog staža i stupnju stručne spreme ispitanika. Rezultati su pokazali da se učitelji osjećaju vrlo kompetentnima za rad s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja, pokazuju spremnost za dodatnim usavršavanjem na ovom području, ali pokazuju nezadovoljstvo osposobljenosti tijekom studija na tom području rada.
poteškoće u čitanju i pisanju ; kompetencije ; stavovi ; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Self assessment of teachers personal competencies working with children with readning and writing disabilities
nije evidentirano
difficulties in reading and writing ; competences ; attitudes ; Long life learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
611-622.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nikolić, Milena
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli
1986-9886
Podaci o skupu
međunarodno naučno-stručna konferencija " Unapređenje kvalitete životam djece i mladih"
poster
22.06.2013-23.06.2013
Split, Hrvatska