Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred) (CROSBI ID 417860)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kozina, Antonia Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred) / Maleš, Lada (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kozina, Antonia

Maleš, Lada

hrvatski

Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)

Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, eng Information and Communications Tehnology) sastavni je dio modernog društva i ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa. IKT se koristi kao podrška učitelju u realizaciji nastave. Njegova uloga ovim načinom raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa. Učenik kao aktivan sudionik nastave, odgovoran je za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, kompetencijama učitelja, zastupljenosti IKT-a u obrazovanju u hrvatskim školama te zastupljenost IKT-a u osnovnim školama u SAD-u. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u četvrtome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako su učenicima zanimljivije aktivnosti koje su provedene po CSTA K-12 standardu. Također, smatraju da je učenje kroz igru bolje za njih.

infmacijska i komunikacijska tehnologija, uloga učitelja, kompetencije učitelja, CSTA K-12 standard

nije evidentirano

engleski

Concepts of teaching ICT for primary school students (fourth grade)

nije evidentirano

Information and Communication Technology, role of a teacher, teacher's compentencies, CSTA K-12 standard

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija, Računarstvo