Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred) (CROSBI ID 417860)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kozina, Antonia
Maleš, Lada
hrvatski
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, eng Information and Communications Tehnology) sastavni je dio modernog društva i ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa. IKT se koristi kao podrška učitelju u realizaciji nastave. Njegova uloga ovim načinom raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa. Učenik kao aktivan sudionik nastave, odgovoran je za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, kompetencijama učitelja, zastupljenosti IKT-a u obrazovanju u hrvatskim školama te zastupljenost IKT-a u osnovnim školama u SAD-u. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u četvrtome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako su učenicima zanimljivije aktivnosti koje su provedene po CSTA K-12 standardu. Također, smatraju da je učenje kroz igru bolje za njih.
infmacijska i komunikacijska tehnologija, uloga učitelja, kompetencije učitelja, CSTA K-12 standard
nije evidentirano
engleski
Concepts of teaching ICT for primary school students (fourth grade)
nije evidentirano
Information and Communication Technology, role of a teacher, teacher's compentencies, CSTA K-12 standard
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
14.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split