Uporaba programskog jezika Logo u obradi nastavne teme Kut (CROSBI ID 417856)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Todorić, Sanja
Maleš, Lada
hrvatski
Uporaba programskog jezika Logo u obradi nastavne teme Kut
Informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT) se nalazi u svim sferama ljudskog života. Informacijsku i komunikacijsku tehnologiju susrećemo i u odgojno-obrazovnom procesu. Ona stavlja učenika u ulogu aktivnog sudionika nastavnog procesa, on više nije pasivni slušač. Nastavni sadržaj na takav način oblikuje učitelj. Diplomski rad podijeljen je na dva dijela. Prvi dio je teorijski dio koji se bavi nastankom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i potrebnih joj preduvjeta. Također, bavi se ulogom učitelja i njegovim kompetencijama, temeljnim odgojno-obrazovnim dokumentima propisanim od strane Republike Hrvatske i CSTA K12 standardima. U empirijskom dijelu rada provedeno je istraživanje u četvrtome razredu osnovne škole. U istraživanju je obrađena nastavna tema "Kut" na tradicionalan način i primjenom programskoj jezika Logo u kojem su učenici crtali kuteve. Istraživanje je pokazalo kako nema značajne razlike u zadovoljstvu učenika prema nastavi provedenoj primjenom programskoj jezika Logo i tradicionalne nastave propisane Nastavnim planom i programom.
Informacijska i kumunikacijska tehnologija, kompetencije učitelja, primjena IKT u nastavi, programski jezik Logo
nije evidentirano
engleski
Using the program language Logo in elaboration of the teaching unit Angle
nije evidentirano
Information and Communication Technology, teacher competencies, ICT implementation in teaching, programming language Logo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
10.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split