Dodatni asortiman proizvoda – mogućnosti i tržišni izazov za pivovare srednjeg kapaciteta (CROSBI ID 96290)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Krstanović, Vinko
hrvatski
Dodatni asortiman proizvoda – mogućnosti i tržišni izazov za pivovare srednjeg kapaciteta
Razmatrano je širenje palete proizvoda na dobivanje specijalnih tipova piva i pivu sličnih proizvoda, namijenjenih posebnim (ciljanim) grupama potrošača s kojima bi se uspješno moglo osvojiti i šire tržište bez veće opasnosti od konkurencije 'velikih', kod kojih bi proizvodnja ovakvih proizvoda zahtijevala teško isplative prilagodbe kapaciteta. To se prije svega odnosi na tamna piva, dijetalna piva, piva za dijebetičare, hranjiva pivo i pivu slični proizvodi, te mješavine piva i voćnih esencija. Dalje je razmatrana i mogućnost i isplativost proizvodnje bezalkoholni napici na bazi hmelja i/ili viška pivskog kvasca.
asortiman proizvoda; novi proizvodi; tržište piva
nije evidentirano
engleski
Additional assortement of products - feasibility to market breakthrough for medium capacity breweries
nije evidentirano
assortement of products; new products; market of beer
nije evidentirano