Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 922472

Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba


Sever, Ivana; Marina, Vranić; Bošnjak, Krešimir; Čačić, Ivana; Protulipac, Martina; Klepac, Mirjana
Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 95-108 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 922472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba
(Teacher and pupil evaluation of outdoor education in Zagreb’s elementary schools)

Autori
Sever, Ivana ; Marina, Vranić ; Bošnjak, Krešimir ; Čačić, Ivana ; Protulipac, Martina ; Klepac, Mirjana

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 24 (2017), 1; 95-108

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Grad Zagreb ; izvanučionička nastava u prirodi ; osnovna škola ; učenici ; učitelji
(elementary school ; outdoor education ; students ; teachers ; Zagreb)

Sažetak
U radu se prikazuje zastupljenost izvanučioničke nastave u prirodi s naglaskom na osnovne škole grada Zagreba. Ističu se procjene učitelja i učenika o takvom obliku nastave. Istraživanje je provedeno na pokušalištu Sveučilišta u Zagrebu Agronomskog fakulteta Centra za travnjaštvo, anketiranjem učenika i učitelja iz sedam osnovnih škola Grada Zagreba. U prvom dijelu rada prikazuju se rezultati anketa učitelja o preferenciji izvanučioničke nastave u prirodi tijekom jedne školske godine. Osim toga, učitelji procjenjuju koju korist učenici imaju od takve vrste nastave te s kojim se ograničenjima susreću tijekom njene provedbe. U drugom dijelu rada učenici daju svoje mišljenje o izvanučioničkoj nastavi u prirodi. Većina se učenika raduje izvanučioničkoj nastavi, a više od 70 % opredijelilo se za nastavu u prirodi. Učenici nastavu u prirodi doživljavaju kao igru čime se i postiže osnovni cilj izvanučioničke nastave, a to je savladavanje nastavnih cjelina bez opterećenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Bošnjak (autor)

Avatar Url Marina Vranić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Sever, Ivana; Marina, Vranić; Bošnjak, Krešimir; Čačić, Ivana; Protulipac, Martina; Klepac, Mirjana
Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 95-108 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Sever, I., Marina, V., Bošnjak, K., Čačić, I., Protulipac, M. & Klepac, M. (2017) Procjene učitelja i učenika o izvanučioničkoj nastavi u prirodi u osnovnim školama Grada Zagreba. Metodički ogledi, 24 (1), 95-108.
@article{article, year = {2017}, pages = {95-108}, keywords = {elementary school, outdoor education, students, teachers, Zagreb}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {24}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Teacher and pupil evaluation of outdoor education in Zagreb’s elementary schools}, keyword = {elementary school, outdoor education, students, teachers, Zagreb} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • CAB Abstracts
  • Human Resources Abstracts
  • Philosopher's Index
  • ERIH PLUS
  • RILM