Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi (CROSBI ID 247717)

Prilog u časopisu | stručni rad

Buchberger, Iva ; Bolčević, Valentina ; Kovač, Vesna Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 109-129

Podaci o odgovornosti

Buchberger, Iva ; Bolčević, Valentina ; Kovač, Vesna

hrvatski

Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi

U ovome radu razmatraju se i prikazuju dosadašnje spoznaje o kritičkom mišljenju u području obrazovanja. Svrha rada je prikaz i analiza dosadašnjih znanstvenih doprinosa istraživanja kritičkog mišljenja u obrazovanju kako bi se izradila teorijska podloga i identificirali inovativni pravci budućih istraživanja tog područja. Rad donosi pregled i komentar na određenje koncepta kritičkog mišljenja te prikaz značajnih istraživanja područja kritičkog mišljenja u obrazovanju unutar stranog i hrvatskog istraživačkog konteksta. Nalazi dosadašnjih istraživanja upućuju na važnost razvoja i implementacije poučavanja za kritičko mišljenje s obzirom da ono pospješuje kvalitetu procesa učenja i poučavanja u nastavi. Istraživanja pokazuju da nastavnik ima ključnu ulogu u poticanju razvoja kritičkog mišljenja učenika prije svega kroz primjenu metoda aktivnog učenja i poučavanja. U zaključnom dijelu rada, na temelju određenja koncepta kritičkog mišljenja i prikaza dosadašnjih istraživanja, razvija se konstrukt poučavanja za kritičko mišljenje kroz njegovu kategorizaciju i operacionalizaciju koje ujedno predstavljaju moguće pravce budućih istraživanja.

kritičko mišljenje ; nastavnici ; obrazovanje ; poučavanje za kritičko mišljenje ; učenici

nije evidentirano

engleski

Critical thinking in education: contributions and possible directions

nije evidentirano

critical thinking ; education ; teachers ; teaching for critical thinking ; pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1)

2017.

109-129

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost