Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatski sustav visokog obrazovanja - između humanizacije i marketizacije znanja (CROSBI ID 60571)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Karajić, Nenad Hrvatski sustav visokog obrazovanja - između humanizacije i marketizacije znanja // Hrvatski identitet u promjeni? Relacijski identiteti 2 / Cifrić, Ivan ; Trako Poljak, Tijana ; Klasnić, Ksenija (ur.). Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo ; Zavod za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 177-202

Podaci o odgovornosti

Karajić, Nenad

hrvatski

Hrvatski sustav visokog obrazovanja - između humanizacije i marketizacije znanja

Budući da ne postoji univerzalno određenje znanja i obrazovne ideje, već je ono povijesno, socijalno i kulturno kontekstualizirano, zanimalo nas je mišljenje hrvatske javnosti o ovoj problematici. U tu svrhu, u radu izlažemo i interpretiramo rezultate istraživanja provedenog u prosincu 2010. godine metodom ankete na reprezentativnom uzorku (N=1008) građana Hrvatske. Osnovni cilj rada jest empirijski utvrditi latentne dimenzije i strukturu iskazanih mišljenja hrvatske javnosti o različitim obrazovnim konceptima (liberalni, konzervativni, kapitalistički, pluralistički), sukladno polaznom modelu. Pokazalo se da je prostor obrazovnih koncepata mjeren primijenjenim instrumentom obilježen dvjema dubinskim dimenzijama: svrhovitošću obrazovanja kao intelektualnog i duhovnog razvitka dostupnog širim slojevima društva te, s druge strane, svrhovitošću obrazovanja kao tržišnog proizvoda okrenutog osiguranju visokih materijalnih prihoda i zaradi.

visoko obrazovanje ; svrha obrazovanja ; obrazovni koncepti ; humanizacija obrazovanja ; marketizacija obrazovanja ; hrvatska javnost

nije evidentirano

engleski

Croatian System of Higher Education - Between the Humanization and the Marketization of Knowledge

nije evidentirano

higher education ; purpose of education ; educational concepts ; humanization of education ; marketization of education ; Croatian population

nije evidentirano

Podaci o prilogu

177-202.

objavljeno

Podaci o knjizi

Hrvatski identitet u promjeni? Relacijski identiteti 2

Cifrić, Ivan ; Trako Poljak, Tijana ; Klasnić, Ksenija

Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo ; Zavod za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2013.

978-953-6552-81-8

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano