Važnost i razvijenost pojedinih sadržaja i vještina u hrvatskom obrazovnom sustavu (CROSBI ID 60549)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Davidović-Mušica, Nevena ; Karajić, Nenad ; Marinković, Renata
hrvatski
Važnost i razvijenost pojedinih sadržaja i vještina u hrvatskom obrazovnom sustavu
U radu se iznose rezultati ispitivanja provedenog u svibnju 2004. godine, metodom poštanske ankete, na uzorku tri skupine relevantnih stručnjaka u području obrazovanja (ravnatelji srednjih škola, diplomirani i zaposleni studenti i zaposlenici visokoškolskih ustanova). Rezultati pokazuju kako, bez obzira redi li se o općim ili specifičnim sposobnostima i bez obzira na to tko je procjenitelj, ne postoji niti jedna vještina koja je, prema mišljenju ispitanika, razvijena u skladu sa svojom važnošću. Osim toga, ne postoji niti jedna vještina koja je po mišljenju sudionika razvijena više no što je potrebno. Dakle, možemo reći kako svaka od testiranih vještina dobiva veću ocjenu važnosti nego razine razvijenosti kroz obrazovni sustav, odnosno kako se za sve procjenjivane vještine drži da su premalo razvijene.
razvoj kvalitete obrazovanja ; visoko obrazovanje ; opće i specifične vještine
nije evidentirano
engleski
Importance and advancement of specific contents and skills in the Croatian educational system
nije evidentirano
quality development ; higher education ; general and specific skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-116.
objavljeno
Podaci o knjizi
Budućnost i uloga nastavnika
Marinković, Renata ; Karajić, Nenad
Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2004.
953-6076-05-5