Bibliodrama u kurikulumu studija socijalnog rada (CROSBI ID 247612)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Leutar, Zdravka ; Leutar, Ivan
hrvatski
Bibliodrama u kurikulumu studija socijalnog rada
Rad se bavi primjenom bibliodrame u kurikulumu Studija socijalnog rada. U uvodnom djelu ovog rada prikazan je teorijski koncept bibliodrame i strukturalna razrada edukacije bibliodrame sa studentima. Cilj istraživanja u radu bio je dobiti uvid o iskustvima studenata o primjeni bibliodrame u socijalnom radu. Istraživanje je provedeno nakon završene edukacije iz bibliodrame i svih aktivnosti povezane s izbornim kolegijem. U istraživanju je sudjelovalo 30 studenata u Zagrebu i Mostaru. Primijenjena je kvalitativna metodologija. Studenti su putem polustrukturiranog intervjua davali svoje iskaze, nalazi su obrađeni putem tematske analize. Glavne tri teme su došle kao rezultati primjene bibliodrame u kurikulumu Studija: rad na sebi, kvaliteta interpersonalnih odnosa i stjecanje znanja i vještina važnih za profesiju socijalnog rada i drugih pomažućih profesija. Nalazi upućuju na važnost bibliodrame kao duhovne metode osnaživanja na studentskoj razini, njezinoj primjeni s u socijalnom radu s korisnicima te resursu osnaživanja u pomažućim profesijama.
bibliodrama, duhovnost, rad na sebi, interpersonalni odnosi, psihodinamika grupe.
nije evidentirano
engleski
Bibliodrama in the curriculum of social work studies
nije evidentirano
bibles, spirituality, work on oneself, interpersonal relationships, psychodynamics of the group
nije evidentirano