Izbjeglice kao posebna kategorija učenika inog jezika (CROSBI ID 247563)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Đurđević, Ranka ; Podboj, Martina
hrvatski
Izbjeglice kao posebna kategorija učenika inog jezika
U jeku intenzivnih izbjegličkih kretanja Hrvatska se nedavno našla u dosad nepoznatoj poziciji tranzitne, ali i prihvatne zemlje izbjeglica. Tako se suočila s institucionalnim problemima njihova prihvata, a jedan od njih je i organiziranje i provođenje zakonom zajamčenih tečajeva hrvatskog jezika. Ovaj rad tematizira poučavanje izbjeglica kao posebno ranjive skupine učenika inog jezika, povezujući dvije međusobno nedjeljive dimenzije ove problematike – institucionalnu i primijenjenolingvističku. Navode se problemi i izazovi s kojima se u procesu poučavanja inog jezika susreću učenici izbjeglice i njihovi poučavatelji te neka moguća rješenja. Opisan je i kontekst aktualne izbjegličke problematike, čije je razumijevanje presudno za razvoj nastavnih programa i materijala te rad s ovom skupinom učenika.
izbjeglice, poučavanje ranjivih skupina učenika, hrvatski kao ini jezik
nije evidentirano
engleski
Refugees as a special group of foreign language learners
nije evidentirano
refugees, teaching vulnerable groups, Croatian as foreign language
nije evidentirano