UNLESBARE KINDHEIT LESEN UND UNLESBARKEIT IN POVRATAK FILIPA LATINOVICZA (CROSBI ID 60529)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vuković, Tvrtko
njemački
UNLESBARE KINDHEIT LESEN UND UNLESBARKEIT IN POVRATAK FILIPA LATINOVICZA
U svojim autobiografskim i dnevničkim zapisima Krleža je razvijao idealističku ideju o djetinjstvu kao iskonskoj autentičnosti kojoj mogu, idealnim jezikom književnosti, pristupiti samo pjesnici. Polazeći od te činjenice u radu se analizira koncept djetinjstva koji Krleža zastupa i gradi romanom Povratak Filipa Latinovicza. Djetinjstvo se tu čita, na tragu nekih psihoanalitičkih teorija, kao radikalno iščašeno, nečitljivo mjesto teksta. Iz te nečitljivosti, pak, proizlazi poetički i politički produktivan odnos prema čitanju i samoga romana i u njemu oblikovanog koncepta djetinjstva.
KINDHEIT, LESEN, UNLESBARKEIT, Psychoanalytische Kritik
nije evidentirano
engleski
Unreadable Chilhood. The Reading and the Unreadable in Povratak Filipa Latinovicza
nije evidentirano
chilhood, reading, unreadable, psychoanalytic criticism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-92.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kind und Jugendlicher in der Literatur und im Film Bosniens, Kroatiens und Serbiens
Hansen-Kokoruš, Renate ; Popovska, Elena
Hamburg: Verlag Dr. Kovač
2013.
978-3-8300-6789-4