Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Humanitarna kriza i specizam: dokumenti-vizualni fragmenti (CROSBI ID 247332)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Marjanić, Suzana Humanitarna kriza i specizam: dokumenti-vizualni fragmenti // Treća, 18 (2016), 1/2; 25-38

Podaci o odgovornosti

Marjanić, Suzana

hrvatski

Humanitarna kriza i specizam: dokumenti-vizualni fragmenti

Uvodni je dio članka usmjeren na radove multimedijalnoga umjetnika Franca Purga i Sanje Iveković koji u svojim umjetničkim praksama, dakako, svaki iz vlastitoga ethosa, postavljaju u svojevrstan paralelizam pitanje prisilnih migracija, izbjegličke/humanitarne krize i specizma. Završno u članku interpretiram još neke performativne radove koji u okviru migrantske teme otvaraju pitanje rasizma i specizma – riječ je o Sigalit Landau, njezinu videoperformansu Barbed Hula (2001.) i Josipu Pinu Ivančiću – njegovim radovima Matilda! Open the Door… (video, 2016.) i …Slovenski hulja hOP… (2016., triptih – dvije fotografije i video). Ključne riječi: prisilne migracije, izbjeglička kriza, humanizam, umjetničke prakse

prisilne migracije, izbjeglička kriza, humanizam, umjetničke prakse

nije evidentirano

engleski

The refugee crisis and speciesism: document-fragments

nije evidentirano

forced migration, refugee crisis, humanism, art practice

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1/2)

2016.

25-38

objavljeno

1331-7237

Povezanost rada

Etnologija i antropologija