Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika (CROSBI ID 657790)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Španja, Sanja Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika // Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole" Brijuni, Hrvatska, 04.09.2009-06.09.2009

Podaci o odgovornosti

Španja, Sanja

hrvatski

Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika

Unutarnja kurikulumska promjena suvremene škole, upravo s gledišta redefiniranja suradnje obitelji i škole, u središte svoga promišljanja stavlja pitanja novih teorija i pristupa koji će kroz obrazovni pozitivizam ponuditi novu pedagogiju socijalnih kompetencija i odnosa u školi. Suradnju možemo definirati kao sposobnost nekome se prilagoditi, prema potrebi nekoga oponašati, praviti kompromise, u procesu suradnje biti sudionici, suučesnici, kompanjoni, suvlasnici i suradnici (Klaić, 1990 ; Jull, 1995, prema Kolak, 2006). Maleš (1996) suradnju obitelji i škole opisuje kao proces međusobnog informiranja, savjetovanja, učenja, dogovaranja i druženja, a radi dijeljenja odgovornosti za dječji razvoj u obitelji i školi.

Socijalne kompetencije, suradnja, obitelj, škola

nije evidentirano

engleski

Collaboration between families and schools in developing students' social competences

nije evidentirano

Social competences, co-operation, family, school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"

predavanje

04.09.2009-06.09.2009

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija