Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika (CROSBI ID 657790)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Španja, Sanja
hrvatski
Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika
Unutarnja kurikulumska promjena suvremene škole, upravo s gledišta redefiniranja suradnje obitelji i škole, u središte svoga promišljanja stavlja pitanja novih teorija i pristupa koji će kroz obrazovni pozitivizam ponuditi novu pedagogiju socijalnih kompetencija i odnosa u školi. Suradnju možemo definirati kao sposobnost nekome se prilagoditi, prema potrebi nekoga oponašati, praviti kompromise, u procesu suradnje biti sudionici, suučesnici, kompanjoni, suvlasnici i suradnici (Klaić, 1990 ; Jull, 1995, prema Kolak, 2006). Maleš (1996) suradnju obitelji i škole opisuje kao proces međusobnog informiranja, savjetovanja, učenja, dogovaranja i druženja, a radi dijeljenja odgovornosti za dječji razvoj u obitelji i školi.
Socijalne kompetencije, suradnja, obitelj, škola
nije evidentirano
engleski
Collaboration between families and schools in developing students' social competences
nije evidentirano
Social competences, co-operation, family, school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole"
predavanje
04.09.2009-06.09.2009
Brijuni, Hrvatska