Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja (CROSBI ID 417529)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Sanja Španja
Prof. dr. sc. Vlatko Previšić
hrvatski
Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja
Ovo istraživanje bavi se teorijsko-metodološkom analizom različitih modela evaluacije s ciljem povezivanja akcije i evaluacije u kontekstu izrade, provedbe i evaluacije školskoga kurikuluma. Istraživanje je usmjereno ka analizi procesa promjena metodologijom sudjelujućih akcijskih istraživanja. Polazište rada je u Nacionanom kurikukumu kao konceptualnom okviru te se pristupilo izradi orginalnog izvedbenoga kurikukuma međupredmetne teme individualnoga i socijalnoga razvoja, koji je zatim proveden te evaluairan po modelu četvrte generacije evaluacije, (Guba i Lincon 1989).Izvorni je znanstveni doprinos doktorskog rada u rezultatima istraživanja prema kojima je razvidno kako je kombinacija kvalitativnog istraživanja i sudjelujućih akcijskih istraživanja te evaluacije donijelo višestruke koristi. Između ostalog, nove teorijske spoznaje kao doprinos definiranju obrazovne politike i neposrednoj školskoj praksi u procesu osuvremenjivanja obrazovnog i odgojnog rada uvođenjem kurikuluma individualnoga i socijalnoga razvoja kao integriranog dijela kurikuluma škole.
Evaluacija, Kurikulum, Individualni i socijalni razvoj, Akcijska istraživanja
nije evidentirano
engleski
Evaluation of the Curriculum of Individual and Social Development
nije evidentirano
Evaluation, Curriculum, Individual and Social development, Action Research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
319
19.02.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb