Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja (CROSBI ID 417529)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Sanja Španja Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja / Prof. dr. sc. Vlatko Previšić (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Sanja Španja

Prof. dr. sc. Vlatko Previšić

hrvatski

Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja

Ovo istraživanje bavi se teorijsko-metodološkom analizom različitih modela evaluacije s ciljem povezivanja akcije i evaluacije u kontekstu izrade, provedbe i evaluacije školskoga kurikuluma. Istraživanje je usmjereno ka analizi procesa promjena metodologijom sudjelujućih akcijskih istraživanja. Polazište rada je u Nacionanom kurikukumu kao konceptualnom okviru te se pristupilo izradi orginalnog izvedbenoga kurikukuma međupredmetne teme individualnoga i socijalnoga razvoja, koji je zatim proveden te evaluairan po modelu četvrte generacije evaluacije, (Guba i Lincon 1989).Izvorni je znanstveni doprinos doktorskog rada u rezultatima istraživanja prema kojima je razvidno kako je kombinacija kvalitativnog istraživanja i sudjelujućih akcijskih istraživanja te evaluacije donijelo višestruke koristi. Između ostalog, nove teorijske spoznaje kao doprinos definiranju obrazovne politike i neposrednoj školskoj praksi u procesu osuvremenjivanja obrazovnog i odgojnog rada uvođenjem kurikuluma individualnoga i socijalnoga razvoja kao integriranog dijela kurikuluma škole.

Evaluacija, Kurikulum, Individualni i socijalni razvoj, Akcijska istraživanja

nije evidentirano

engleski

Evaluation of the Curriculum of Individual and Social Development

nije evidentirano

Evaluation, Curriculum, Individual and Social development, Action Research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

319

19.02.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija