Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija (CROSBI ID 657696)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rogošić, Silvia Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija // 26. Dani Frane Petrića. 2017. str. 108-108

Podaci o odgovornosti

Rogošić, Silvia

hrvatski

Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija

U Colemanovoj teoriji (1988) socijalni kapital (tj. društveni odnosi u koje je pojedinac involviran) ima moć smanjiti utjecaj socio- ekonomskog statusa pojedinca na njegov obrazovni uspjeh i time pridonosi socijalnoj mobilnosti. Zadaća ovog rada je rezultate istraživanja (provedenog na uzorku od 303 studenata studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu) kojim se nastoji ispitati u kojoj mjeri socio- ekonomski status i socijalni kapital koji je pojedincu dostupan na fakultetu predviđaju njegov uspjeh tijekom studija (mjeren prosječnom ocjenom na prethodnoj godini studija) usporediti s rezultatima sličnog istraživanja provedenog na uzorku studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Rogošić, 2016). Budući da u Hrvatskoj nisu često provođena istraživanja koja se temelje na Colemanovom teorijskom okviru cilj je ustvrditi da li ispitivanja na različitim uzorcima rezultiraju kontradiktornim nalazima tj. da li i na koji način osobine uzorka utječu na rezultate istraživanja

socio-ekonomski status, socijalni kapital fakulteta, obrazovni uspjeh, visoko obrazovanje.

nije evidentirano

engleski

Does Social Capital Reduce the Impact of Socioeconomic Status on Educational Success? Comparation between students who study to become pre-school teachers and students who study to become elementary/secondary-school teachers

nije evidentirano

socio-economic status, social capital of the faculty, educational success, higher education.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

108-108.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

26. Dani Frane Petrića

1848-2228

Podaci o skupu

26. dani Frane Petrića

predavanje

24.09.2017-30.09.2017

Cres, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija