Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave (CROSBI ID 247207)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Močinić, Snježana
hrvatski
Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave
Inicijalno obrazovanje priprema učitelje za izvođenje nastave Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje i glazbeno stvaralaštvo. U radu se raspravlja o procesu stjecanja glazbenih kompetencija za izvođenje glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi s obzirom na ishode učenja glazbenih kolegija tijekom petogodišnjeg učiteljskog studija. U empirijskom dijelu rada analizirali smo rezultate samoprocjene učitelja nižih razreda osnovnih škola (N=160) o glazbenim područjima i elementima koje oni koriste i smatraju važnim za izvođenje nastave Glazbene kulture. Ista pitanja postavljena su studentima integriranog Učiteljskog studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=95) kako bismo utvrdili njihova mišljenja o važnosti stjecanja specifičnih glazbenih kompetencija za budući rad u nastavi Glazbene kulture. Autorice predlažu Kolbov model iskustvenog učenja kao jedan od mogućih rješenja za stjecanje glazbenih kompetencija u inicijalnom obrazovanju budućih učitelja.
Glazbena kultura, Kolbov model, metodika, osnovnoškolsko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Experiential learning and acquisition of music competences of teachers in lower primary school classes
nije evidentirano
Music Culture, Kolb's model, Methodology, Primary Education
nije evidentirano