Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave (CROSBI ID 247207)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Močinić, Snježana Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 511-526

Podaci o odgovornosti

Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Močinić, Snježana

hrvatski

Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave

Inicijalno obrazovanje priprema učitelje za izvođenje nastave Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje i glazbeno stvaralaštvo. U radu se raspravlja o procesu stjecanja glazbenih kompetencija za izvođenje glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi s obzirom na ishode učenja glazbenih kolegija tijekom petogodišnjeg učiteljskog studija. U empirijskom dijelu rada analizirali smo rezultate samoprocjene učitelja nižih razreda osnovnih škola (N=160) o glazbenim područjima i elementima koje oni koriste i smatraju važnim za izvođenje nastave Glazbene kulture. Ista pitanja postavljena su studentima integriranog Učiteljskog studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=95) kako bismo utvrdili njihova mišljenja o važnosti stjecanja specifičnih glazbenih kompetencija za budući rad u nastavi Glazbene kulture. Autorice predlažu Kolbov model iskustvenog učenja kao jedan od mogućih rješenja za stjecanje glazbenih kompetencija u inicijalnom obrazovanju budućih učitelja.

Glazbena kultura, Kolbov model, metodika, osnovnoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Experiential learning and acquisition of music competences of teachers in lower primary school classes

nije evidentirano

Music Culture, Kolb's model, Methodology, Primary Education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (4)

2017.

511-526

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija, Znanost o umjetnosti

Poveznice