Kazališna/dramska umjetnost u odgojno- obrazovnom procesu: prijedlog klasifikacije i pojmovnika (CROSBI ID 657662)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gruić, Iva ; Vignjević, Jelena ; Rimac Jurinović, Maša
hrvatski
Kazališna/dramska umjetnost u odgojno- obrazovnom procesu: prijedlog klasifikacije i pojmovnika
Dramski medij polako ali sigurno postaje sve prisutniji u našem odgoju i obrazovanju, kako u školama, tako i izvan njih. Djeca i mladi gledaju predstave, sami sudjeluju u njihovom stvaranju i igranju, ili pak nastavnici i učitelji dramske oblike rada koriste za ostvarivanje odgojnih i obrazovnih ciljeva. No, terminološke nedoumice i dalje prate svaku raspravu o susretu djece i mladih s dramskim medijem otežavajući je. Cilj je ovoga rada ponuditi klasifikaciju oblika i primjene kazališno-dramskih oblika u odgojno-obrazovnom procesu te ponuditi pojmovnik zasnovan na domaćim i svjetskim iskustvima, zatečenom stanju i potrebama kako bi se olakšalo razumijevanje i daljnja teorijska istraživanja. Za odabir termina osnovno je polazište bio pregled domaće literature, a u razradi klasifikacije oblika dramskoga rada korištene su i sugestije iz inozemne literature.
dramsko izražavanje ; dramsko stvaralaštvo ; dramska kultura ; klasifikacija ; pojmovnik
nije evidentirano
engleski
Drama, theatre and educaton: terminological issues
nije evidentirano
Drama in education ; education in drama ; educational drama ; classification ; terminology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-128.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra / Multilingualisam and Multiculturalism as a Challenge in the Education of Today and Tomorrow
Petravić, Ana ; Golub Šenjug, Ana
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-33-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096