Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poučnost i estetska vrijednost u kazalištu za djecu u kontekstu različitosti stavova odgojitelja i kazališnih umjetnika (CROSBI ID 247203)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Gruić, Iva ; Futač, Lana Poučnost i estetska vrijednost u kazalištu za djecu u kontekstu različitosti stavova odgojitelja i kazališnih umjetnika // Književnost i dijete, 2 (2013), 4; 70-86

Podaci o odgovornosti

Gruić, Iva ; Futač, Lana

hrvatski

Poučnost i estetska vrijednost u kazalištu za djecu u kontekstu različitosti stavova odgojitelja i kazališnih umjetnika

Jedan od trenutačno najživljih aspekata rasprave o kazalištu za djecu govori o tome koliko ono mora i/li može biti poučno, a koliko je u njemu značajan umjetnički aspekt, odnosno estetska vrijednost. Gotovo prevladavajući stav u teorijskim tekstovima izrazito je polemičan prema očekivanjima pedagoške zajednice, pa se često i odgovornost za pretjeranu didaktičnost i zastarjelost formi u kazalištu za djecu prebacuje na publiku (odgajatelje, nastavnike i roditelje) koja 'upravo to traži'. Budući da je riječ samo o pretpostavljenim očekivanjima, istraživanje koje ovaj članak prezentira koncipirano je tako da istraži razliku između stavova o kazališta za djecu koje iskazuju odgojitelji i kazališni umjetnici. Fokus je stavljen na razlike u stavovima kad su u pitanju poučna i estetska vrijednost kazališta za djecu, a rezultati su pokazali da se najveće razlike mogu pronaći u procjenama vezanima za estetsku vrijednost, dok su u procjenama ostalih aspekata, uključujući poučnost, bitno manje vidljive.

kazalište za djecu, stavovi odgajatelja

nije evidentirano

engleski

Educational and aesthetic value in TYA in the context of attitudes of artists and educators

nije evidentirano

TYA, teacher's attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (4)

2013.

70-86

objavljeno

1848-5618

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti

Poveznice