Motivacija i recepcija u nastavi književnosti (CROSBI ID 657493)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Šušić, Mirela
hrvatski
Motivacija i recepcija u nastavi književnosti
Suvremena je metodika književnosti u nastavu književnosti integrirala spoznaje teorije recepcije odnosno učenik je postao estetski subjekt, a zakonitosti estetske recepcije književnog djela u nastavi književnosti „prerađene“ su u školsku recepciju koju primarno karakterizira emocionalni, misaoni i fantazijski susret učenika i književnog djela. Međutim u vremenu otpora prema knjizi koja je među mladom populacijom gotovo postala arhaičan objekt, motivacija zadobiva posebni značaj upravo kako bi se taj „susret učenika i književnog djela“ uopće dogodio. Naime, motivacija za čitanje književnog djela sastavni je dio motivacije u širem smislu poznate u metodici književnosti kao doživljajno-spoznajna motivacija koja predstavlja jednu od nastavnih etapa sata školske interpretacije u nastavi književnosti i kojom obično i započinje taj sat, a čija je svrha buđenje, poticanje i razvijanje učeničkog interesa za čitanje književnog djela kao i za aktivno sudjelovanje na nastavnom satu književnosti. Međutim, motivacija svoju svrhu uozbiljuje tek školskom recepcijom književnog djela koja vodi k estetskoj spoznaji te izgradnji čitateljske i književne osobnosti učenika.
motivacija, recepcija, učenik, nastava, književnost
nije evidentirano
engleski
Motivation and reception in teaching literature
nije evidentirano
motivation, reception, pupil, teaching, literature
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
predavanje
26.09.2017-27.09.2017
Split, Hrvatska