Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tourism cluster as a model of small entrepreneurship development and increasing competitiveness of Labin Rabac tourist destination (CROSBI ID 657476)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Ivaniš, Marija Tourism cluster as a model of small entrepreneurship development and increasing competitiveness of Labin Rabac tourist destination // Reflections on the World in Turmoil. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 1660-1681

Podaci o odgovornosti

Ivaniš, Marija

engleski

Tourism cluster as a model of small entrepreneurship development and increasing competitiveness of Labin Rabac tourist destination

Neprepoznatljiv brend, nedovoljna kvaliteta destinacije, slaba razina promocije i neuvođenje novih proizvoda i usluga najveći su nedostaci turističke destinacije Labin-Rabac što direktno utječe na konkurentnost i poslovanje poduzetničkih menadžera. Predmet istraživanja u radu jest mogućnost udruživanja poduzetničkih menadžera u turistički klaster u funkciji njihove poslovne uspješnosti te zbog činjenice da su mala poduzeća najveći potencijal razvoja ove destinacije u budućnosti. Najveća korist koje udruživanje poduzetničkih menadžera u klastere u turističkoj destinaciji Labin-Rabac donosi samoj destinaciji i njenom lokalnom stanovništvu ogleda se u jačanju ekonomije destinacije zbog rasta produktivnosti i konkurentnosti malih poduzeća što utječe na snižavanje stope nezaposlenosti i mogućnosti ulaganja u nove, razvojne projekte. U empirijskom istraživanju provedenom među poduzetničkim menadžerima turističke destinacije Laban-Rabac utvrđeno je da su najvažniji nedostaci destinacije za poboljšanje njene konkurentnosti i uspješnije poslovanje poduzetničkih menadžera u destinaciji: 1) nejasno definirana vizija i imidž destinacije- što zahtjeva novo strateško pozicioniranje pozicioniranje destinacije te 2) slaba potpora malom poduzetništvu na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini , neprepoznatljiv brand i neuvođenje novih proizvoda i usluga, što ukazuje na međuovisnost konkurentnosti poduzetničkih menadžera s konkurentnošću destinacije.

tourism cluster, small entrepreneurship, Croatia

Znanstveni doprinos rada ogleda se u koncipiranju teorijskog i empirijskog dijela rada i interpretaciji znanstvene građe, kao i u prezentaciji izvedenih argumenata i zaključaka do kojih se došlo u znanstvenom istraživanju. U okviru ovog rada pristupnica je dokazala da se uspješan razvoj poduzetničkog menadžmenta u turističkoj destinaciji Labin- Rabac može postići povezivanjem menadžera malih poduzeća u klaster čime će se izgraditi „krovna tržišna marka-brend destinacije“, postići učinkovitije upravljanje zajedničkim aktivnostima destinacije te stvoriti pretpostavke za diferencijaciju turističke ponude u odnosu na druge turističke destinacije u Istarskoj županiji i Republici Hrvatskoj. Znanstveni doprinos pristupnice ogleda se u dobivanju realne slike o stanju malog poduzetništava u destinaciji Labin Rabac te spoznavanju ključnih problema s kojima je susreću poduzetnički menadžeri u toj destinaciji. Pristupnica u radu, kroz model turističkog klastera koji bi obuhvaćao „klaster zonu“ prostornog područja grada Labina te naselje Rabac, općine Kršan, Raša i Sveta Nedjelja, potiče poduzetničke mena

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1660-1681.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Reflections on the World in Turmoil

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-42-9

Podaci o skupu

5th international Conference Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoilv

predavanje

24.03.2011-26.03.2011

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano