Stavovi učenika prema sportskim aktivnostima i njihova povezanost s uspjehom u školi (CROSBI ID 417266)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Busija, Sara
Pahić, Tea
hrvatski
Stavovi učenika prema sportskim aktivnostima i njihova povezanost s uspjehom u školi
S obzirom na današnje, informatičko i ubrzano doba, ljudi su svjesni važnosti sporta i njegovih bitnih čimbenika za zdravlje djece i odraslih. On predstavlja opće ljudsko dobro, a kada su u pitanju djeca, igra i sport trebali bi biti sastavni dio njihovog života. Djecu bi od najranije dobi trebalo poticati da se što prije počnu baviti nekom sportskom aktivnošću jer osim što je sport izrazito važan za zdravlje i razvoj, on pomaže djeci pri stjecanju znanja, vještina i radnih sposobnosti, a isto tako ima i vrlo značajnu ulogu u društvu. Oni kroz sport oblikuju svoje socijalne vještine, stječu disciplinu koja je nužna za funkcioniranje u nekoj grupi, razvijaju toleranciju, radne navike i timski duh. Uglavnom, može se reći da djeca kroz sport stječu jako puno pozitivnih osobina koje uvelike potpomažu prilikom daljnjeg odrastanja i školovanja. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem da se ispita postoji li povezanost između školskog uspjeha učenika koji se aktivno bave sportom u odnosu na one koji se ne bave sportom. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da postoji statistički značajna povezanost između učenika koji se aktivno bave sportom i školskog uspjeha, odnosno, učenici koji se bave sportom imaju i bolji uspjeh. Također, istraživanje je pokazalo da postoji statistički značajna razlika između stavova učenika sportaša prema važnosti sporta u odnosu na učenike nesportaše. Učenici koji se bave sportom pridaju sportu i veću važnost, no, zanimljivo je to da velika većina učenika nesportaša razmišlja o tome da se uskoro počne aktivno baviti nekim sportom.
sportske aktivnosti, učenici, školski uspjeh, zdravlje
nije evidentirano
engleski
Students' attitudes towards sports activities and their correlation with school success
nije evidentirano
sports activities, pupils, school success, health
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
07.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb